Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Scrapbook hét - 2. nap

>> 2009. november 3., kedd

Janka és Sabee egy hetes közös kihívásán, az AAM-en (All About Me) tegnap a nevünk volt a téma. Nagyon megörültem neki, mert már régóta készülök egy ilyen oldalt készíteni. Azt hiszem, hogy látszik is az oldalon, hogy örömmel, szívesen csináltam. Ahogy elkezdtem, kialakult egy koncepció is a fejemben, amihez tartottam is magam. Ilyen is ritkán fordul elő... :)


Kit Mocha Morning by Val C. Designs
Stitched Alpha by Val C. Designs


A másik kihívást Rainbow indította, ez meg aztán végképp nagyon közel állt hozzám. A címe: Színes hétköznapok. A feladat az volt, hogy legalább három képet kellett használni hozzá, és mindenképp kommentet írni. Nagyon szeretem az ilyen oldalakat, igazából ezek miatt kezdtem el scrapbookozni. Rögtön két oldalt is készítettem:

Ezek a fotók tegnap esti termések, Julcsikánk letámadta Benit. Imádja a bátyját, és szerintem nagyon jól visszaadják ezt a fotók. :)


Rainow: Színes hétköznapok

Ez az oldal pedig egy jól elsült tészta-kiöntés esetét meséli el. Itt sikerült jóra fordítanom a szituációt. Sokszor olyan türelmetlen vagyok Benikémmel mostanában, pedig csak ennyi kellene. Ez az oldal egy kicsit bocsánatkérés is tőle. És nagy nagy felkiáltójel magamnak, hogy így is lehet, így kellene!


Rainbow: Színes hétköznapok
Posted by Picasa

1 megjegyzés:

Rucola Designs 2009. november 3. 9:35  

Szuper lett, Eszter! :) Én máris besokalltam a kihívásoktól. :( Nézz be ide, lehet nyerni: http://www.digishoptalk.com/boards/showthread.php?t=217049

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP