Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Template Cafe #5 by Val C. Designs

>> 2009. november 27., péntek

A DSC-n új Template Challenge indult ma, Val C. template-jével. Nekem nagyon tetszik! Íme, itt van:


Én alapvetően nehezen dolgozom template-ekkel, de ezzel nagyon könnyű dolgom volt. És ilyen lett az oldalam: Julcsi boszika épp rizibizit eszik. Mit mondjak, kellett ám utána takarítani... :)

Template Cafe#5, kit Mocha Morning and Colour your World by Val C. Designs
Posted by Picasa

2 megjegyzés:

Kriszta 2009. november 27. 15:31  

Na most már kommentezhetem. Nagyon jó lett ez az oldal. Mint mindig most is a komment a kedvencem, főleg a CÍM. Ötletes azokkal a borsószemekkel.
Julcsi meg egy cuki pofa, érdemes utána takarítani. :)

Ányi 2009. november 27. 20:14  

Csatlakozom az előttem szólóhoz, naon szuper lett!

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP