Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Levél 40 éves önmagamhoz

>> 2010. január 31., vasárnap

A Janka és Sabee által indított Me, Myself and I projekt legújabb feladata az volt, hogy írjunk egy levelet jövőbeli önmagunknak. Én a 40 éves magamnak írtam egy levelet, a komment persze nagyon személyes, így azt elmostam. De az oldalam így néz ki, természetesen sárga színű, mert ez a kedvencem...
A lányok Wilna oldalát liftelték, és bár én is el is felejtkeztem róla (csak most, ahogy írtam a bejegyzést, és visszakerestem az övékét, láttam megint...), ennek ellenére sikerült még ehhez is tartanom magam... :)


Gabi by Deca Designs
Posted by Picasa

3 megjegyzés:

Janka 2010. január 31. 9:28  

Köszönjük, hogy te is készítettél oldalt :) Olyan jó, ha valaki kreatívnak tartja az ötleteinket :)

Gyönyörű az oldalad. Biztos nagyon szép és mély dolgokat írtál a levélkébe. Jó lesz majd visszaolvasni akkor :)

Unknown 2010. január 31. 10:19  

Én is úgy örülök, hogy készítettél oldal!! Nagyon szép, harmonikus az egész, tetszik hogy a háttérben Te is benne vagy :)

DAnett 2010. január 31. 13:51  

Annyira szuper oldal lett megint! Nagyon tetszik ahogy az arcod előbukkan az oldalon! :)

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP