Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

BLUE EYES by Red Ivy Design

>> 2010. április 27., kedd

Alice új készlete már kapható, Ányinál már láthattatok is két csodás oldalt vele. Én kicsit megint lemaradásban vagyok... :(

available @ScrapInsider

Az oldalamat pedig Do csodás fotójával készítettem, nagyon-nagyon köszönöm neki! :)


Az elrendezés ötlete nem saját, valamelyik galériában láttam egyszer egy oldalt, ami nagyon megtetszett. De sajnos nem emlékszem, hogy hol, így nem tudok rá hivatkozni. :(

2 megjegyzés:

do 2010. április 27. 19:16  

Itt is szeretném megköszönni! Csodaszép! Imádom!

éva judit 2010. április 27. 20:14  

Végre kommentelhetek és láthatom milyen csodás képeket csinálsz!

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP