Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Változások

>> 2010. május 17., hétfő

Mit mondjak, beleszerettem az Art Journaling stílusba, és már amúgy is untam a blogom kinézetét, úgyhogy átvariáltam kicsit az utolsó oldalam stílusában. No, azért ez nem azt jelenti, hogy most már csak ilyen oldalakat fogok készíteni. Ez a stílus - legalábbis nekem - nem az egy oldal egy nap alatt tempót jelenti. Imádtam csinálni, de kiszív, mert szívemet, lelkemet, gondolataimat, teljes valómat bele kell adnom. Kiadtam magamból egy csomó mindent, ami miatt könnyebb, ugyanakkor újra fel kell töltődnöm, ihletet kapnom, mielőtt belekezdenék egy új oldalba. De valami elkezdődött... :)

És bekapcsolódtam én is a világhálóba, úgyhogy az oldalsávba felkerült pár új ikon is:

Facebook: igazán nem ismerem még, bár már elég régen regisztráltam. Talán egyszer majd lesz időm felfedezni. Mindenestre fenn vagyok, itt megtalálsz, ha keresnél... :)

Twitter: akkor regisztráltam, amikor az Oscraps-on meghirdették, hogy ha valaki a követőjük lesz, akkor ingyen övé lehet az új collab. Azóta használom, és nagyon sok lehetőség rejlik benne: információ, akciók, friss blogbejegyzések, stb.

Tumblr: ezt az ötletet pedig Szabinál láttam, itt is köszönöm neki! :) Szinte minden galériában vannak kedvenceim, amit aztán rendszeresen elfelejtek megnézni. Vagy találok egy blogot, egy oldalt, ami tetszik, de a blogomat nem akarom terhelni vele, így aztán később elfeledkezem róla, vagy eszembe jut ugyan, de nem tudom, merre keressem megint. Erre hoztam létre ezt az oldalt.


2 megjegyzés:

Rucola Designs 2010. május 17. 18:11  

Minden szempontból szuperség! :)

Unknown 2010. május 17. 22:18  

de jó, még több hely, ahol követhetlek :)

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP