Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Pontgyűjtő kihívás az sb.hu-n

>> 2010. szeptember 13., hétfő

Vendég kreatív csapattagként a következő két hétben én lehetek a pontgyűjtő kihívás házigazdája. A részletekről itt olvashatsz. Kellőképp izgulok, remélem, elég érdekesnek találjátok majd a kihívást és sok oldal érkezik majd rá...

Az ötlet nem újkeletű, egy külföldi blogon láttam még nagyon régen, hogy régi oldalakat készítettek újra. Nagyon megfogott, és azóta motoszkál a fejemben, de valahogy sosem volt rá alkalom. Most megteremtettem... :D

Egy kedves oldalamat dolgoztam fel újra, kb. pont egy évvel ezelőtt készült, amikor Benikém elkezdte az óvodát. Az oldal aktualitását most az adja, hogy sajnos december közepétől nekem is újra munkába kell állnom, így már Julcsikámat is "el kell engednem". 
[És bár nem közvetlenül a témához tartozik, de annak folyománya, hogy felmondtam két ct-tagságomat is, hiszen nemsokára messze nem lesz ennyi időm, mint most. Ezek voltak a könnyebb falatok - K. A. Project és Kalina -, mert bár a készleteiket nagyon szerettem, de hozzájuk nem kötődtem. Most jönnek majd a nehezebb döntések, mert a többi ct-ben "emberileg is érintve vagyok".]

De visszatérve a kihíváshoz, ez volt az eredeti oldalam:

:: credits ::

És ez készült belőle:

Sketchbook Artistry by Sue Cummings
52 Inspirations 2009 - Week No. 46 by Sue Cummings
Art Play Palette - Find My Way by Anna Aspnes
Dreaming of - Woods and Fields Add-on by Mörjike

Remélem, sikerült kedvet csinálnom a kihíváshoz, és velem tartasz te is!!!!! :D

9 megjegyzés:

Rucola Designs 2010. szeptember 13. 15:42  

Az eredeti oldal is nagyon tetszik, az új meg egyenesen gyönyörű! Szuper kihívás! :)

Krisz 2010. szeptember 13. 16:19  

Eszti köszi a kihívást, igyekszem érkezni oldallal! Nekem mindkét oldal nagyon tetszik! :)

Bíró Ágnes 2010. szeptember 13. 17:02  

Naná, hogy sikerült kedvet hozni...időt is tudsz hozzá plusszolni?:))
Igyekszem jönni oldallal, már úgy hiányzik az ilyen mód alkotás.
A kihívásodhoz pedig sok sikert és sok szép oldalt kívánok!

Ányi 2010. szeptember 13. 20:49  

Sok sikert a játékhoz! :)
És még nem is gratuláltam a KCS-tagsághoz: gratula! :)

evadraga 2010. szeptember 13. 21:08  

Írtó izgis kihívást eszeltél ki! Az első oldalad is gyönyörű, de a második az annyira kiforrott beszteris :) Én is fogok játszani!

kreatívhit 2010. szeptember 14. 10:22  

Nekem is mindkét kép tetszik talán az első kicsit jobban.

Rita006 2010. szeptember 15. 8:24  

Nem tudnék választani a két oldal közül! Minkettő szuper!
A kihívásra szeretnék én is csatlakozni (személyed varázsa miatt). Regisztrációs mizériám legyőzve csatlakozom én is oldal(akkal)!

Secima 2010. szeptember 15. 21:33  

Nagyon jó kihívást találtál ki. Biztosan jövök én is oldallal.
Mindkét oldalad nagyon tetszik. Nem is tudok választani közülük.

Osli 2010. szeptember 15. 21:59  

Gratulálok a vendégeskedéshez! Nagyon tetszik az oldalad is amit választottál és az újraalkotott is. :)

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP