Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

J, mint Julcsi

>> 2011. június 5., vasárnap

Kihasználtam, hogy volt egy kis időm újra (mindkét gyerek elaludt!!!!!! hja, ha valakik ötkor kelnek, hajlamosak elfáradni... ), és készítettem egy oldalt. A fotó mai, Beni egyik kis barátjának a névnapi játszóteres partiján csináltam az én kis BoldogBoszikámról.


Natali Design - Blossom, P.S. I love you
Yellow Butterfly Design - Green Dancer
Anna Aspnes - Art Play Palette Genuine
Dido Designs - Pink Spring

További szép vasárnapot mindenkinek! :)


Posted by Picasa

7 megjegyzés:

kreatívhit 2011. június 5. 15:48  

Remekül eltalált színek.Pompás fotó ismét egy ízléses szép oldal.

Margó 2011. június 5. 18:15  

Eszti, ledöbbentem! Itt olyan nagylányos Julcsika!!! Gyönyörű fotó és a régi, megszokott finom, érzelemgazdag oldal!

Rucola Designs 2011. június 5. 18:22  

Gyönyörű nagylány már! És az oldal! Állam leesett megint!

krisssz 2011. június 5. 18:28  

Nekem is az volt az első gondolatom, hogy Julcsika totál nagylányos már!! Utána meg az, hogy ezt a finom, elegáns, gyönyörűséges, beszteri stílust ezer méterről azonnal fel lehet ismerni. :))

Ányi 2011. június 5. 19:22  

Woww, ez (is) egy szuper oldal lett, nagyon tetszik a hatalmas virág a kép oldalán :) Na meg a többi is, Julcsi is imádnivalóan aranyos!

Unknown 2011. június 5. 19:32  

you make such tender and delicate pages, Ezster!!

Toni 2011. június 6. 19:24  

Jó, hogy jöttél és főleg ilyen szépséggel! Világnagy a lányod és tündér szép! Ami az oldaladról is elmondható! Csak bámulom!

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP