Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

te&én

>> 2012. január 13., péntek

Nagyon megtetszett a heti DigiDare kihívás (részletek), így gyorsan készítettem is egy oldalt.

::: credits :::

A következő dolgokat kellett használni az oldalon: (1) égről készült fotó, (2) natúr háttér, (3) egy wordart vagy alpha, (4) keret, (5) festés, (6) kommentár (akár idézet vagy dalszöveg). 

Jó érzés volt készíteni ezt az oldalt, kicsit nosztalgiázni... A fotók még 2004. szeptemberében készültek Thasoson.

Az idézetet a neten találtam, magyarul valami ilyesmit jelent: Az égre írtam a neved, de elfújta a szél. A homokba írtam a neved, de a hullámok elmosták. A szívembe írtam a neved, és ott marad örökre. (I wrote your name in the Sky, | But the wind blew it away. | I wrote your name in the sand, | But the waves washed it away. | I wrote your name in my heart, | And forever it will stay.)

7 megjegyzés:

Rucola Designs 2012. január 14. 10:54  

Napi olvadás megvolt! :) Imádom!

Névtelen,  2012. január 14. 11:45  

Hát nahááááát! ezért teljesen odavagyok! gyönyörűségesek az oldal színei!!! Hűűű!!!! Ez nagyon nagyon :-)

Krisz 2012. január 14. 12:49  

Wowwwwwwwwwwww! Nagyo ötletes, szép oldal! Harmónikus! Csúcs jó lett! :)

T 2012. január 14. 19:50  

Gyönyörűűűűűűűűűűűűűű!!!:)

Unknown 2012. január 14. 20:26  

Really a wonderful page! I like it!

Toni 2012. január 17. 23:01  

Ooooh! Ez nagyon szépséges!!!!

Margó 2012. január 25. 1:52  

Szeretem az akkor készült fotóitokat (is)!!! .. és gyönyörű az oldal!

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP