Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Artisan Notebook és Anna-oldalak

>> 2012. június 3., vasárnap

Egy gyors bejegyzés, mielőtt fejemre nő megint a sok elmaradás...

Megjelent az Artisan Notebook júniusi száma - és rengeteg magyar oldal található most benne. Nagyon jó érzés volt végiglapozni, és látni Margó, Ági, Zita, Giny és Ányi oldalait. Ráadásul Val C. a kiemelt dizájner a hónapban, akihez szintén személyes szálak fűznek, nála voltam először CT-tag és rengeteget köszönhetek neki és azoknak az időknek.

Introducing the June 2012 Artisan Notebook (TM)
Hoztam én is két oldalt a magazinból (három szerepel benne, de az egyiket már ismeritek).

Elsőként a havi Guild Kit-tel készült oldalam Julcsika születéséről:

::: credits :::
És egy korábbi állapot, ezen a fotón még 7 hónapos terhes vagyok. Ez egy korábbi oldalam újrafeldolgozása.

::: credits :::
fotó: 1point4 Stúdió (2008.)
És hoztam két oldalt Anna akciós és új készleteivel. Az első oldalon pár régi fotót dolgoztam fel, mert amikor megláttam ezt az epres készletet, valahogy egyből ez az élmény jutott eszembe - bár semmi köze sincs az eperhez...

::: credits :::
photo editing with PostworkShop 3
És végül a legújabb oldalam - most kaptam rengeteg fotót a bébiszitterünktől, és azokból dolgoztam fel kettőt, szerintem hozok is még majd ezekből, mert annyira jó fotókat csinált a gyerkőcökről...

::: credits :::
További szép hétvégét mindenkinek!
Eszti

4 megjegyzés:

Janka 2012. június 3. 8:16  

Eszter, gratula neked is a megérdemelt publikációhoz :) Nagyon szép oldalak egytől-egyig. Nekem azért az epres a kedvencem - olyan ennivaló :)

Rucola Designs 2012. június 3. 11:02  

Elképesztő oldalak egytől egyig, óriási gratula mindenkinek!!!

Soco 2012. június 4. 10:38  

Amazing LOs as usual, Eszter!

Margó 2012. június 4. 19:29  

Nehéz olyankor kommentelni, amikor mindig csak "örömködni" tudok egy oldalad láttán. Most ismét a meghatottság és meghittség kifejezések jutottak eszembe... További sikereket kívánok!
(..és köszönöm a megemlítést ...)

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP