Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Espresso Yourself | Anna's MidWeek ARTsale

>> 2012. június 21., csütörtök

Ha szerda, akkor Anna hétközi akciója - új termékekkel és leárazott régebbiekkel...

Sikerült nekem is készítenem egy oldalt. Most találtam ezt a kedves fotót, amikor a nászutunkról jöttünk haza, bementünk egy csárdába, ott készült. És végre kipróbáltam PS-ben is Irene tutorial-ját, nagyon szeretem az eredményt...
És egy másik régóta tervezett dologgal is sikerült kísérleteznem. Pinterest-en már régóta szemezek olyan képekkel, ahol könyvlapra festenek. Így került egy hosszabb szöveg a kávéról a háttérbe, ezt a wikipedia-ról vettem.
Az idézetet pedig a neten találtam és nagyon megtetszett...

És akkor végül jöjjön az oldal:
::: credits :::


További szép hetet!
Eszti

1 megjegyzés:

moi 2012. augusztus 23. 20:38  

Love your work ! It's very very artistic

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP