Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Explore | aA

>> 2012. június 10., vasárnap

Nem volt épp pihentető hetem, a hétvégére pedig Julcsikámnak is elkezdett folyni az orra (ez nálunk teljes átalvatlan éjszaká(ka)t jelent. De azért csak sikerült egy egyszerű oldalt készítenem...

Az Oscraps-en az AnnaGaléria tele van most ilyen jellegű oldalakkal, Irene ugyanis megosztott velünk egy egyszerű és nagyszerű tutorialt:

tutorial by Scrappie Irene @Oscraps

Először én is megpróbáltam PS-ben megcsinálni, de aztán győzött a kíváncsiságom, hogy vajon mit tudok ezzel kezdeni Postworkshop-ban. És mondhatom, hogy az eredeti leírásból kiindulva sokkal nagyobb szabadságot adtak a PWS-ben alkalmazható szűrők. Az eredmény végül ilyen lett:

::: credits :::
photo editing in Postworkshop
Azt hiszem, nem ez volt az utolsó használata ennek a technikának nálam... :)

És a szokásos heti AnnaLift-kihívásról itt olvashattok bővebben:
AnnaLift (6.8.12-6.14.12)

4 megjegyzés:

kreatívhit 2012. június 10. 12:17  

Nagyon klassz az eredmény.

Margó 2012. június 10. 14:56  

Gyönyörűűű! ... nálam is gyakorlat lesz ez a technika:-) ... és megnézem magamnak a Postworkshop-ot is:-) Köszönöm, Esztikém! (Remélem, Julcsika már jobban van!!!

Rucola Designs 2012. június 10. 15:24  

Wowwwww, imádatos! Jobbulást, de gyorsan!

Janka 2012. június 10. 19:05  

Nagyon szép lett az eredmény! Én is láttam, mennyi hasonló oldal van most fent :)

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP