Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Itt van az ősz, itt van ujra...

>> 2009. szeptember 30., szerda


DDD_The_nature_of_nature
LilyDesigns_Elf_freebie
thaliris_quedubonheur_partie1
thaliris_earlyforautumn
Aiyana Eloine
fds_ms_absolutely_autumn


A Cewe eheti kihívásán a természet volt a témakör. Nem feltétlenül az ősz, de én imádom ezt az évszakot. Szeretem a színeit, a melankóliáját, mindent. Tegnapelőtt lementünk sétálni a gyerkőcökkel - akkor készült az előző oldalam fotója is -, készítettem egy képet, ahol Beni épp egy gesztenyére mutat. Egyből ez jutott eszembe, amikor elolvastam a kihívást.
Ahhoz képest, hogy az oldal nincs túldíszítve, elég sok készletből dolgoztam... :)
A háttér pedig így készült: egy egyszínű, textúrázott papír az alapja (fds_ms_absolutely_autumn). Erre került rá két rétegben a fotó. Alsó réteg: Overlay, Opacity: 92%. A felső rétegen egy szűrőt alkalmaztam: Filter / Sketch / Bas Relief (Detail: 8, Smoothness: 1, Light Direction: Bottom. Előtte a háttér- és előtér színeket módosítottam: háttér-FOCOLTONE 7026, előtér-FOCOLTONE 3484.) A rétegbeállítások: Vivid Light, Opacity: 47%. (Végül még került rá egy harmadik réteg is, a gesztenye belseje és Beni keze, az eredeti fotóról. De így ez már nem a háttér szerves részét képezi.)

Posted by Picasa

1 megjegyzés:

szrjudit 2009. október 1. 14:49  

Eszter, ez a képed fantasztikus, teljesen levett a lábamról! :)

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP