Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Testvérek

>> 2009. szeptember 29., kedd


julydesigns_freetexture1
julydesigns_julysfreebien6
NLDAutumnsherefreebie
Schaarka_Fabulousfall_sampler
scrapmuss_fallen_BT_Oksana
SP ~ Harvest Spice Alpha

A kép tegnap készült. A gyerekek meg vannak fázva, de azért lementünk a ház elé kicsit levegőzni. Beni kirohangálta magát, és amikor elindultunk fel, mondta, hogy még tegyük az ölébe Julu-cicut (ezt a nevet ő adta neki). Mostanában nem nagyon készült róluk közös kép, így gyorsan fel is dolgoztam.
Imádom az őszt, így kicsit átalakítottam a fotót, hogy a zöld már sárga legyen. És beleszerettem a July Designs freebie-jébe. Először az egész oldalt ezzel akartam megcsinálni, de végül elég sok mást dolgot is rátettem. De az igazi őszi hangulathoz szükség volt rá.
A nagy fotón egy szűrőt alkalmaztam (Filter / Sketch / Conté Crayon...), a rétegbeállítások Luminosity és Opacity: 56%.
Posted by Picasa

2 megjegyzés:

altalena 2009. szeptember 29. 21:45  

Ó, annyira édesek a gyerkőcök! Szuper az oldal, köszi hogy leírtad, hogy milyen szűrőket használtál. Ki is fogom próbálni. Ebben pedig én nem vagyok olyan jártas, úgy hogy tanítsál csak minket:) puszika:D

Timi 2009. szeptember 30. 9:23  

Nagyon szuper lett a kép! Szörnyen tetszik ahogy a hátteret megoldottad. Gratulálok neked!
Timi

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP