Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

From My Notebook - Summertime by Sue Cummings

>> 2010. július 14., szerda

És itt az újabb oldalam, tegnap éjszaka gyorsan megcsináltam, most mentettem is... :D Kis meglepetés ért, mert a paypal-on nem a Sue által kiírt készlet volt, hanem egy másik, de ez is gyönyörű! :) És az oldalamon már megint Thassos, hát igen, ebben a nagy melegben elvágyódom a tengerhez... :) (És bár az oldal elég egyszerű, megszenvedtem vele, mire így nézett ki... :D)


From My Notebook - Summertime
52 Inspirations 2009 - Week No. 25 (recolored)
all by Sue Cummings
Posted by Picasa

7 megjegyzés:

Ányi 2010. július 14. 8:58  

Jajj, de gyönyörű lett! Már látom is magam előtt, hogy ez a fotókönyved borítólapja :-)

Dorka 2010. július 14. 9:18  

Óóóóóóó de szépséges lett Eszti! Micsoda hangulata van! El is hiszem, hogy elvágyódsz!

Florci 2010. július 14. 11:42  

ó de gyönyörű, jaj milyen profi!!! elájulok!

Kata 2010. július 14. 12:20  

Abszolút megértelek én is! Az oldalad pedig elképesztően gyönyörű, úgy imádom ezeket! Lehet hogy tudat alatt hatással voltál rám mert most egymás után két hasonló stílusú (festői, háttérbe mosott fotós) oldalt készítettem, az egyiket a héten a másikat pedig a jövő héten fogom mutatni :)

szrjudit 2010. július 14. 16:21  

Én ismerem is a helyet, előttem van, megelevenedik, nagyon hiányzik nekem is, az oldalad pedig wooooooooooooooooow!!!

Krisz 2010. július 14. 21:28  

Wowww! Ez gyönyörű! Annyi gyönyörű fotót és oldalt készítettél, hogy most már nagyon szeretnék elutazni erre a csodás helyre! :)

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP