Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Little Bits & Pieces No. 5 by Sue Cummings

>> 2010. július 15., csütörtök

És (egyelőre időhiány miatt) az utolsó oldalam Sue Cummings kihívására. Ugyanis most már működik az Oscraps - legalábbis a bolt része. Így megvettem az eredeti kiírásban szereplő készletet is. Persze nem csak a díj miatt - bár hazudnék, ha azt mondanám, hogy az nem motivál... :D -, hanem azért, mert tetszett.

Eredetileg egy teljesen más fotóval akartam készíteni az oldalt, de ahogy keresgéltem azt a bizonyosat, ráakadtam erre. De régen volt! A képen a húgom van, még 2008. augusztus 20-án mentünk ki anyuval és vele családilag Szentendrére. Gyönyörű idő volt, és ő kifeküdt a napra... Én meg nagy pocakkal fotóztam... :D


Little Bits & Pieces No. 5
52 Inspirations 2009 - Week No. 40
all by Sue Cummings
PS action: Set 4 by night-fate (8)

Posted by Picasa

2 megjegyzés:

Ágicza 2010. július 15. 6:12  

Imádom a háttérbe mosásaidat, annyira profi vagy már benne! Csini lett nagyon az oldalad:)

Rucola Designs 2010. július 15. 10:27  

Gyönyörű szép oldal, zseniális ez a kiemelés! :)

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP