Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

És még mindig szép az élet! :)

>> 2009. november 11., szerda

A mai nap is ért pozitív elismerés. Didó újraindította a hét legjobb oldala játékot a scrapbook.hu-n, és kiemelte az egyik oldalamat! Nézzétek csak!

És ma vettem észre, hogy még az előző hónapban az egyik oldalam ki lett emelve a DST-n is! Ennek is nagyon örültem. (Jobb később, mint soha... :D)

Ó, és azt meg ki is felejtettem, hogy az egyik oldalam pedig bekerült Gigi Minleckék kommentáríráshoz - Kölcsönvett gondolatok c. cikkébe. :)

2 megjegyzés:

Ányi 2009. november 11. 18:32  

Gratula-gratula, naon ügyes vagy! :-)

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP