Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Template Cafe #4 by Val C. Designs

>> 2009. november 14., szombat

Val C. új templéttel állt elő, nekem nagyon tetszik. Remélem, nektek is. (Tudom, ez már a harmadik feldolgozása ennek a fotónak, de mit csináljak, imádom... )


Kit Colour My World by Val C. Designs
Template Cafe #4 by Val C. Designs



Posted by Picasa

2 megjegyzés:

Bíró Ágnes 2009. november 14. 21:59  

Eszter! Ez az oldal nekem nagyon tetszik. Egyszerűen szép. Az idézet pedig nagyon találó ehhez a felfelé nézős képhez.
Az idézetet elmentem, szerintem szuper. :)

Ányi 2009. november 15. 19:23  

Meglepi-díj vár a blogomon :-)
Az oldalad teccik!

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP