Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Esőcsepp

>> 2009. november 12., csütörtök


RD - Autumn Dreams Bloghop
RD - Simple Beauty wordarts
fotó: deviantart.com

Elkészültem Kovaxka kihívására az oldalammal. Hát, ez megint a minimál minimálja, de annyira erőteljes a fotó és a vers mondanivalója, hogy nem akartam elrontani semmivel. Valahogy nekem ez így volt teljes.
Szeretem az esőt - persze leginkább bentről, a szobából nézni. És imádom utána, ahogy mindenütt ott vannak az esőcseppek, kicsi tükörképeit adva a világnak. Szeretem azt a "szomorúságot", amelyből új élet fakad, ami továbbvisz, ami többé tesz. Talán ezért is van az, hogy alapvetően boldog ember vagyok, és bármikor újra tudok kezdeni mindent. Mert hiszem, hogy minden szenvedésnek és rossz dolognak értelme van, és csak többé válunk általuk.
Na, kicsit megint elmerengtem. De nagyon megfogott a vers és a fotó.

Posted by Picasa

3 megjegyzés:

Osli 2009. november 12. 13:33  

Tökéletes oldal egy szuper fotóval

Rucola Designs 2009. november 12. 15:01  

Köszi, Eszti, imádom nagyon! :)

Budaházi Brigitta 2009. november 12. 18:03  

Megint egyetértek minden szavaddal. Jól megfogalmaztad. Klassz az egész bejegyzés.

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP