Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Lara - Linsey-nek

>> 2009. november 9., hétfő


Template12 by Stephinette
Colour my World by Val C. Designs



Megint elmaradásban vagyok Secima Adott fotó játékán. Most Linsey-nek készítettem oldalt, akinek ráadásul ma van a szülinapja. Ha olvasol, nagyon-nagyon boldog születésnapot kívánok neked!!!!! És remélem, hogy tetszik az oldalam!

Posted by Picasa

3 megjegyzés:

Linsey 2009. november 9. 17:40  

Nagyon szépen köszönöm, ez gyönyörű!
Imádom ezt a két színt együtt!

Kriszta 2009. november 9. 22:24  

Nagyon helyes egy oldalt készítettél. Megyek letöltöm én is ezt a készletet.
Ja és köszi, hogy szoltál a Blog4scrapről. Meglepett.

T 2009. november 10. 14:05  

Eszter!! talán már mondtam, hogy tetszik nekem ez a stlusod is!!!:D:D:

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP