Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

No és még mindig szép... :)

>> 2009. november 13., péntek

El sem hiszem, de folytatódnak az elismeréseim! :)
Ma megint kaptam egy számomra nagyon fontos, kedves levelet, amiből majd oldal is születik, de egyelőre nem írok többet...
Aztán jelentkeztem Eledhwen CT-jébe, és jött is a válasz, hogy örül nekem! (Eagleszem is csapattag lett! Anikó! Itt is gratulálok neked, nagyon-nagyon örülök, hogy sikerült!!!!!)
Aztán bekukkantottam a DSC-re, és az egyik kihívásra benevezett oldalamat már 85-ször nézték meg! (Külföldi galériákban nem nagyon ment még 10 fölé a megtekintések száma.)
És most láttam, hogy Szrjudit kiválasztotta az egyik oldalamat A nemzetközi scrapbook hét legjobb oldala!!! játékban. (Ez azt jelenti, hogy már két képem is bekerült oda! El sem hiszem!)

5 megjegyzés:

Osli 2009. november 13. 7:54  

Csak így tovább! Nagyon örülök a sikereidnek! :)

T 2009. november 13. 8:37  

óóóóóóó Eszti! együtt örülök veled, a sikereidnek!!!! hajrá, tovább, tovább!!!!

Bíró Ágnes 2009. november 13. 9:52  

Nagyon szép a munkád, gratulálok a sikereidhez. Csak így tovább! :)

Rucola Designs 2009. november 13. 12:09  

Teljesen megérdemelt sikerek, nagy gratula neked! :)

eralilla 2009. november 13. 14:28  

Éljen, éljen, éljen! Beindult a dolog! Csak ne feledd, emögött mind a saját munkád áll. Gratulálok, csak így tovább!

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP