Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Lila Joghurt - collab

>> 2009. november 12., csütörtök

Ányi és Osli összefogtak és készítettek nekünk egy collab freebiet, Lila joghurt néven. Az a megtiszteltetés ért, hogy mindkettőjük készletével alkothattam, amit fel is tettek a blogjukra a készlet mellé.

Ányi készletével két oldalt is készítettem, mivel az elsővel nem voltam elégedett. Ő mindkettőt felrakta a blogjára, én inkább csak azt teszem fel, amit szeretek is... :)




Érdemes ellátogatni Ányi honlapjára, mert egyrészt onnan tölthető le a készlet, másrészt meg olyan gyönyörűségeket alkottak a többiek is, amiket látnotok kell! Íme, az előnézeti:

Ezt az oldalt pedig Osli készletéből készítettem. Mindkét képen Norka barátnőm legkisebb lánya, Borka látható, pár hónap eltéréssel. (Jövök majd oldalakkal a másik két gyönyörű leányzóról is...)



És az előnézeti képe. A blogján pedig a többi csodás alkotás, a letöltési linkkel.


letölthető Osli blogjáról / download here @Osli's blog

Lányok! Köszönöm, hogy megtiszteltetek a bizalmatokkal! Nagyon jól esett! :)
Posted by Picasa

2 megjegyzés:

Osli 2009. november 12. 15:45  

Én köszönöm, hogy megalkottad nekem ezt a csodás képet!

T 2009. november 12. 18:44  

nagyon szépeket készítettél!!!

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP