Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Szép Júlia

>> 2009. május 20., szerda



Ez egy kicsit habos-babosra sikeredett, ami általában azért nem jellemző rám, de ehhez a képhez szerintem illik ez a körítés. Julcsám a csini fehér rucijában, kalappal. Az persze már túl szép lett volna, ha ehhez még mosolyog is, de így legalább elkerülhetem a giccses jelzőt... :)
Leírás:
wordart - Beleszerettem Janka wordartjaiba, és ezek alapján készült, egy Gerendás Péter szám alapján (bár mintha én Zorán előadásában hallottam volna először, még fiatalkoromban...).
háttér - Nadya és egy másik papír van összemosva, de sajnos nem találom, hogy az honnan való; virágok - dydyge_sosweetandprecious, keret - Wattle by Zalinka.
Betűtípusok: Júlia - Jayne, nagyobb két sor - Papyrus, háttérben lévő sorok - Arial.
Posted by Picasa

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP