Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Floral Brush

>> 2011. január 25., kedd

A múltkoriban barangoltam a neten, és találtam egy nagyon jó kis tutorialt. Egyből beleszerettem, és aztán tegnap végre szakítottam rá időt, hogy elmélyedjek benne. Ez lett az eredménye (ingyenes PS ecseteket használtam hozzá):



Nekem egyelőre nagyon tetszik, bár még gőzöm sincs róla, hogy hogyan tudnám felhasználni. De hátha ti találékonyabbak vagytok... :)

Azt hiszem, csinálok még majd ilyeneket, mert nagyon élveztem, csak sajnos jó kis csokros fotóim nincsenek (ez egy ecsettel készült). Szóval ha valakinek van nagy felbontású jó fotója, amit megosztana velem, az ne habozzon... :) (e-mail: beszteriarany at gmail dot com)

És ha sikerül valamire használnotok, szívesen látnám, hogy mi készült belőle! :)

24 megjegyzés:

do 2011. január 25. 18:08  

Sajnos virágos fotóm nincs, de az ecsetet nagyon köszi!!! Még nem tudom mire használom, de szerelem első látásra :D

Bíró Ágnes 2011. január 25. 18:11  

Úristen!!! Ez irtó gyönyörű!!! Vittem, este alkotok, muszáj!!!! :D

Giny 2011. január 25. 18:34  

ÚÚ Eszter, ez nagyon szép!:) Milyen kedves vagy, hogy megosztod velünk! Köszönöm szépen, viszem. Szoktam nézni az oldalaidat (még ha nem is sűrűn kommentezek) és mindig elámulok az ecsetkezeléseden, meg ezeken a virágos ecsetes-maszkos cuccokon, amiket a fotók alá-mögé teszel. Most én is teszek egy próbát:)

Osli 2011. január 25. 19:15  

és tényleg linkelve van a tutorial. Bocsi :) Kicsit vak vagyok a náthától. :(
Különben itt is gyönyörű, meg is osztottam a fészen.

Janka 2011. január 25. 19:49  

nagyon ász vagy! köszi! még nem tudom, de én is megpróbálkozom az ecseteléssel :)

evadraga 2011. január 25. 19:53  

Ettől én is beájultam Eszti! Gyönyörű!!!!!!!!! Mindjárt le is szedem, csak magamhoz térek :DD Köszönöm, hogy megosztod velünk! Hát, szóval ez ez ez... :D

Ruebchensmum 2011. január 25. 20:01  

Thank you so much for this beautiful file. I am not sure if I can use it with my software but will try and show you the result.
Thanks for offering it.

Hugs
Corinna

Unknown 2011. január 25. 20:14  

it is absolutely gorgeous!! Thanks so much, sweetie!!

Pertine 2011. január 25. 20:15  

:) Köszönet a csodaszép pacáért, cserébe feltúrom a fotóalbumom..

Rucola Designs 2011. január 25. 20:19  

Gyönyörű! Úgy szeretnék kezdeni vele valamit, de nem tudok, béna vagyok ehhez. :(

Gólya 2011. január 25. 20:23  

Nagyon szép lett elvittem, köszönöm! Kipróbálom. Holnap feltűrom az esküvői albumot és megkeresem a csokromat, meg a fiúk betűzójét.

Scrapcoco 2011. január 26. 8:32  

Thank you very much for this fantastic brush !

Unknown 2011. január 26. 8:53  

Thank you. It's beautiful!

Névtelen,  2011. január 26. 9:51  

Thanks a lot for the beautiful .png brush!

Mumure 2011. január 26. 10:52  

Thank you so much for your gorgeous brush ;o)
I added it on my blog with a link to yours.
Have a nice day.
xoxoxo

LOFT 2011. január 27. 0:59  

Lovely brush, and I downloaded some of your templates and word art, too. Thank you very much! :)

Abeille 2011. január 27. 2:43  

Thank for your freebie!!

Tinci 2011. január 27. 11:36  

Gyönyörű ez a maszk! Nagyon szépen köszsönöm, készítettem is oldalt vele,itt található:
http://tincisscrap.blogspot.com/2011/01/simply-passion-by-pst-designs-and.html

morgane 2011. január 27. 11:41  

Gorgeous :) Thank you very much for sharing !

Linda,  2011. január 27. 13:29  

Hello and Thank you for this item...

éva judit 2011. január 28. 15:10  

Köszönöm,vittem
Itt megnézhető
http://evajuditblogja.blogspot.com/

marsie55 2011. január 29. 11:47  

Fabulous!! Thanks so much for sharing your beautiful work! xxx

Névtelen,  2011. január 30. 9:57  

hey dank je wel grtz from lommel belgium ,ida

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP