Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Hogyan készült - living the life

>> 2011. január 26., szerda

Timi kérdezte, hogy hogyan készült világos háttérrel az oldal (magyar tutorial itt, angol verizó itt). Nagyon egyszerűen, mutatom a rétegeimet. A fotót én kimaszkoltam, mert azt akartam, hogy csak ott legyen szöveg, ahol a fotó van, és az oldal többi része üresen maradjon. A szövegszínt szürkére állítottam, hogy ne legyen olyan nagy a kontraszt a világos háttérrel. Mivel a fotó-maszk miatt a sötét részeknél (szemem, szám) eltűnt a szöveg (ott nagyjából fekete lett a maszk, ami azt jelenti, hogy nem látszik ott a réteg), ott világos foltok maradtak. Emiatt került rá a fotós réteg, Kemény fény (Hard Light) beállítással, a kitöltésnél pedig játszadoztam, hogy hogyan mutat a legjobban (végül nekem a 75%-os kitöltés tetszett a legjobban). Aztán még jött rá egy Fekete-fehér korrekciós réteg, mert az eredeti fotóm inkább kékes színezetűre sikeredett... :) Ha valami nem érthető, kérdezzetek nyugodtan itt vagy e-mail-en (beszteriarany kukac gmail pont com).

Posted by Picasa

3 megjegyzés:

Gólya 2011. január 27. 9:55  

Te egy kis Tündérke vagy! Köszönöm szépen a leckét!!! Ha lesz időm, tüzetesen is végigmegyek rajta. Nagyjából így képzeltem, de ez a kemény fény, meg egyebek, hát, van még mit tanulnom!!!!
Mégegyszer köszi, hogy időt szakítottál erre miattam!!!
P.
T.

treza 2011. január 27. 10:18  

Másfél nap migrénes beájulás után kifejezetten üdítő a szép világos oldalad! És koszi a részletes leírást is!

Margó 2011. január 28. 9:02  

Köszönöm, megpróbálkozom vele:-)
Gyönyörű az oldalad, különben is szeretem ezt a fotódat: kicsit álmodozó, érdeklődő, TISZTA TEKINTET, és nem csak nézi, hanem megéli a világát! Ilyennek látom.

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP