Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Örökös változásban

>> 2011. január 24., hétfő

Az örök mozdulatlanság után egy oldal az örökös változásról... :) Igen, tudom, végletes vagyok, de hát ez van... ;)

Február 4-én újrakezdem én is a dolgos hétköznapokat. És bár szeretem a változásokat, ettől most mégis félek kicsit. "Valami véget ért, valami fáj..." Igen, véget ért az, hogy csak anya és feleség vagyok. Visszatérek egy régi szerephez, ami most mégis új lesz... És amit össze kell egyeztetnem az eddigi szerepeimmel. A téma lerágott csont, mindenki végigélte szerintem, aki visszament dolgozni. De nekem most ez a valóság, és fel kell dolgoznom. Ez egy terápiás jellegű oldal. :) 


MÖRJIKE - Dear Diary
LORIE DAVISON - Falling Leaves Autumn Tea, The Poet's Keepsakes Natural Elements
KRISSZ - varrás
Az idézet:
“Azt hiszed, házat építettél, s pályád büszke ormairól elégedetten szemlélheted a világot? Nem tudod, hogy örökké vándor maradsz, s minden, amit csinálsz, az úton haladó vándor mozdulata? Örökké városok, célok, életkorok és változások között haladsz, s ha megpihensz, nem pihensz biztosabban, sem tartósabban, mint a vándor, aki megtöttyed az útszéli almafa árnyékában egy fél órára útközben. Tudjad ezt, mikor terveket szövögetsz. Utad értelme nem a cél, hanem a vándorlás. Nem helyzetekben élsz, hanem útközben.” 
(Márai Sándor: Füves könyv – Arról, hogy mindig útközben élsz)
És mutatom Ági gyönyörű készletét:
available here @LDD

Posted by Picasa

12 megjegyzés:

kreatívhit 2011. január 24. 0:42  

Sok esetben csak az első egy-két hét a furi aztán helyére kerülnek a dolgok új színekkel a régiek helyébe.

Toni 2011. január 24. 0:43  

Gyönyörű lett az oldalad! És még valami: ha valaki akkor Te meg fogod tudni csinálni! Simán fogod megélni - és ott ahol meg kell élned - minden "szerepedet". Minden esetre nagyon fogsz hiányozni (a blogodról, a blogomról), mert hát honnan máshonnan csipkednél időt....

Bíró Ágnes 2011. január 24. 7:25  

Jaj de jó egy ilyen tartalmas szép oldalra ébredni. :)
Én is biztos vagyok benne, hogy az új szerepedet is minden gond nélkül éled majd meg és a régi se csorbul. Talpraesett csajszi vagy és imádod a gyerekeidet, családodat. Mindent értük, és ez a lényeg.
Lorie virágaiért odavagyok..ahh és a fotó is nagyon tetszik!

Osli 2011. január 24. 8:33  

Szívből kívánom, hogy a lehető legkönnyebben boldogulj az új helyzettel! Remélem, hogy neked jobban alakulnak majd a dolgaid, mint nekem és sikeres leszel munkában, otthon egyaránt. Várni fogom továbbra is bejegyzéseid, még ha ezentúl ritkábban is jelentkezel majd. Sok sikert Eszter!

Gólya 2011. január 24. 9:02  

Én január 3-mal mentem vissza, négy év után. SZerencsére azt mondhatom, hogy zökkenőmentes volt, pedig rettenetesen rettegtem, és nagyon nem volt kedvem visszamenni. Már az első nap is olyan volt, mintha el sem mentem volna. A lakás egy kicsit jobban szalad, mint eddig, az egész szombatom a takarításé, de azért alapjában véve elégedett vagyok, ahogy alakult a helyzet.
Sztem Te is ügyesen fogsz logosztikázni, és hamar megszokod az új helyzetet. Na ezt a sok rizsát csak azért írtam le, hogy megnyugtassalak, ha kell, hogy nem olyan vészes az egész.... :))))
SOk sikert ahhoz, hogy úgy valósuljon meg, ahogy elképzeled!

Margó 2011. január 24. 9:02  

Jaj, Eszti, megint egy szívbemarkolóan gyönyörű oldal! KEDVENC! Minden tekintetben! Én is tudom, hogy Te nagyon erős vagy, és önmagad és a Családod számára is meg fogod tudni könnyíteni az átállást! Így legyen!
.. és azt is tudom, hogy most: Neked kell átélned ezt az állapotot, ez más, mint megérteni másokat! Sokan gondolunk Rád szeretettel!!!

Rucola Designs 2011. január 24. 10:17  

Beszéltünk erről, drukkolok neked, minden remek lesz. Az oldalad ámulat megint.

T 2011. január 24. 10:29  

Drága Eszti!!!
Az oldal önmagáért beszél..
Nekem is fogsz hiányozni, nagyon-nagyon (már most is)pláne, hogy most meg én leszek itthon....visszaidézem, mennyit lógtunk együtt a neten...mennyit nevettünk, beszélgettünk, megosztottunk egymással sok mindent.
Remélem, lesz még azért esténként egy két perc dumcsira, meg egy két randira is, ha itt a jó idő végre...
Nagyon sok sikert a valós világban, biztos, hogy helyt állsz majd minden területen (dolgozó nő, anya, feleség, barát!!!)

krisssz 2011. január 24. 12:39  

Annyira, annyira, annyira gyönyörű!! Én cseppet sem aggódom, bár igazán csak az oldalaidon keresztül ismerlek, de az is elég ahhoz, hogy biztos legyek abban, hogy semmi gondot nem fog okozni ez a változás. És biztosan szorítasz majd időt a scrap-re is.
(tudom, egyszer találkoztunk is, már eszembe jutott, mikor mondtad, hogy hol, de ott tényleg csak 5 percet voltam, az adventi faluért ugrottam be:))

szrjudit 2011. január 24. 12:42  

Nem áltatlak nem könnyű, és a csont nem lerágott, mindenkinek magának kell átélnie, végig csinálnia, de én se féltelek. És hidd el, jó lesz, amikor minden beáll a helyére, akkor már jó lesz. Tartsd meg ezt is feltöltődésnek, és csinálj továbbra is sok-sok ilyen oldalt, mint ez. Gyönyörű, imádom. És magácska nagyon csinoska az új hajával :D

treza 2011. január 24. 15:35  

Valóban nem egyszerű, de ott a Párod, a Családod, együtt össze fogtok tudni hangolni mindent, amit fontosnak véltek. Én pl. jóval kevesebbet alszom, mint azelőtt...onnan csípem el a blogos, scrap-es időmet.
Az oldalad, a kommented, a választott fotód gyönyörű, egységes, harmonikus, imáááádoooom!!!

evadraga 2011. január 25. 10:36  

Előttem a lányok annyira szépen megfogalmazták azt, amit én is üzennék Neked Eszti! :)
A fénykép gyönyörű, Te is és az oldal is!!! :D

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP