Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Örök mozdulatlanságban

>> 2011. január 22., szombat

Nem hittem volna, hogy sikerül elkészülnöm az oldalammal a Cewe heti kihívására (szegény Benikém két napig folyamatosan lázas volt), de mégis összejött. A fotót múlt vasárnap készítettem a Budai Várban. Nagyon rég készültem már végigrágni magam a Krissz által ajánlott tutorialon, és ez a fotó tökéletes volt hozzá. Aztán már csak az oldalt kellett elkészítenem, amire azért rá kellett hangolódnom. Lorie virágai persze elmaradhatatlanok voltak, ígérem, azért nem fogom őket rápakolni minden oldalamra... :)
Aztán az idézettel voltam bajban. Szerettem volna valami frappánsat, kifejezőt. De sokáig kellett keresgélnem, míg végül ráakadtam Szappanos Gábor írására. És ezzel úgy érzem, hogy teljesen készen lett az oldalam.


Jerry Jones textúrák
JOPKE D.: Amora. Margarita
ANNA ASPNES:
Art Play Palette No. 2
Art Play Palette No. 4
Artsy Blendz Snow - Elements
MÖRJIKE: Dear Diary - Everydays
LORIE DAVISON: Falling Leaves Autumn Tea
CAPTIVATED VISION: Project 365

Az idézet:

Végül is ez a szoborlét nem lett volna rossz, de mindig ezek a végtelen ellentétek! Egyszer rohanás, öldöklés, másszor az örök mozdulatlanság. (Szappanos Gábor: A hetedik vezér a nyakát csikorgatja c. írásából)


Posted by Picasa

6 megjegyzés:

todido 2011. január 22. 20:24  

oh wow!!!!!!!!!! ismét;)

Krisz 2011. január 22. 21:14  

NAgyon ott van! A szöveg, a kép ,az egész! :)

krisssz 2011. január 22. 21:48  

Bámulatosan szép, és fantasztikus idézetet találtál hozzá!

szrjudit 2011. január 24. 12:43  

Van benne valami, nagyon is! A szobrod nem tetszik, de az egész, eooooe, az idézet pedi annyira jó!

szrjudit 2011. január 24. 12:44  

eoooe = wooow, közeli billentyűk, na :D :D :D

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP