Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

52 Inspiráció - 3. hét

>> 2011. január 18., kedd

Nagyon vártam már a 3. heti készletet, a hétvégén sok jó fotó készült: szombaton a Margitszigeten voltunk, vasárnap a Várban. Végül a vasárnapi fotókból válogattam, mert imádom ezt a fotót a gyerekekről... :) Íme, a fotókönyvem következő oldala ilyen lett:


52 Inspirations 2011 {Basics}
52 Inspirations 2011 {Week 3}

És a készlet:
available here @Oscraps

Posted by Picasa

8 megjegyzés:

Lululu 2011. január 18. 12:04  

De szép! Ez a stílus az, ami mostanában különösen a szívem csücske. Én is ebben munkálkodom manapság (igyekszem legalábbis).

Lululu 2011. január 18. 12:05  
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Kriszta (hozak) 2011. január 18. 12:40  

Az eddig elkészült oldalak csodásak! Szuper lesz majd nyomtatásban is.

evadraga 2011. január 18. 13:17  

Mennyire aranyosan mesélsz Eszti!
Az oldalpár gyönyörű!!! Mennyire hozzád való ez a készlet!
A fényképek és az ő szépséges színviláguk, valamint az elrendezés is szuper! :)

kreatívhit 2011. január 18. 14:22  

Nagyon tetszik ez az egész jó ötlet remek kivitelezés meg minden ..nagyon tuti ez a fotókönyv dolog.

Rucola Designs 2011. január 18. 15:20  

Milyen jó fotók, imádom dizájnostul, kommentestül!

krisssz 2011. január 18. 15:56  

Szépséges! Én is a heti aktualitásból készítenék oldalakat, de, ahogy látom, a wa nem mindig passzol hozzá:) Nálad tökéletes!

Rita(006) 2011. január 18. 22:11  

Mennyire magukat adják a csemetéid (merengő Beni, huncut Julcsi) Nem csoda, hogy imádod ezt a fotót!
És ismét mesés oldal!

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP