Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

You and Me

>> 2011. január 19., szerda

Imádom a maszkokat, ennek ellenére nagyon nehezen tudok velük bánni. Ági (Mörjike) maszkjai viszont rendszerint elvarázsolnak, és arra késztetnek, hogy használjam őket. Így történt most is. A fotó vasárnap készült a Várban, és nagyon szeretem. Julcsika épp azt mondja, hogy "csííííííz" - imádom, hogy végre elkezdett beszélni... ;)


MÖRJIKE:
Dear Diary - Everydays
Dear Diary - Everydays PhotoMasks
VINNIE PEARCE:
Placid
Running and Jumping
New - Elements
ANNA ASPNES:
Art Play Palette No. 2
ScriptTease Happiness
KITTY DESIGNS:
Type Writer Overlay
DIDO DESIGNS:
Soft Little Touch
És mutatom a maszk-csomagot is, szerintem gyönyörű:
available here @LDD


Posted by Picasa

7 megjegyzés:

Lululu 2011. január 19. 8:49  

Ez már megint eszméletlen gyönyörű!!!

Rita(006) 2011. január 19. 11:55  

Szépséges mosolygós oldal!
(Julcsi egyre inkább hasonlít Rád! No és ragadós a mosolyotok!)

Rucola Designs 2011. január 19. 14:25  

Én egyáltalán nem tudok maszkot használni, de ezek annyira gyönyörűek! Az oldalad meg... úgyis tudod: imádom!

Toni 2011. január 20. 8:24  

Olvadok! Feledhetetlenül szép ez munkád is!

kreatívhit 2011. január 20. 9:48  

Szerintem is remek mint általában amiket készítesz.

Osli 2011. január 20. 15:09  

Pont azt gondoltam én is, mint Rita. Hogy Julcsi mennyire hasonlít rád!
És az oldalad is gyönyörű, mint mindig!

Névtelen,  2011. február 11. 14:32  

Nincs valahol leírás arról, hogy kell használni a maszkokat?

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP