Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Boldogság - Mörjikének

>> 2011. január 22., szombat

Az sb.hu-n újra indult a Kép Egymásnak játék, amit nagyon szeretek, így most is jelentkeztem rá. Ismét Ágit sorsolta mellém a szerencse, aki egy nagyon jó fotót küldött... ;)
Közben Szrjudit megfertőzött Lorie Davison imádatával, és legnagyobb meglepetésemre még én is találtam olyan készletét, amit használni tudok... ;)


LORIE DAVISON: Falling Leaves Autumn Tea
VINNIE PEARCE: Placid
SUE CUMMINGS:
52 Inspirations 2011 {Basics} - a collab with VICKY STEGALL
52 Inspirations 2011 {Week One}
merry. bright. &falala.
ANNA ASPNES:
ScriptTease Happiness
Chunky Torn Edges
KITTY DESIGNS: TypeWriter Overlay
MÖRJIKE: Dear Diary - Everyday Photomasks
Abandoned Office
KASIA: Tenderness
JOPKE: Margarita

Megkértem Ágit, hogy írjon egy rövid kommentet is az oldalra:
"Én és a kis almáim. Addig amíg Andor meg nem született mindenki azt állította, hogy ez a gyerek...Zsombi, tiszta anyja. Aztán megszületett Andor is. Azóta mindenki meg még többen azt fújják, a kicsi tiszta anyja... Én szerintem meg ez a két gyerek pont olyan mint apa és anya jól összegyúrva, egy kicsit megfűszerezve némi zsiványsággal, jóvágással, élettel, vidámsággal... és én most őket ölelem, szeretem és imádom, akárkire is ütöttek."



Én pedig ezt a gyönyörű oldalt kaptam Krisztától. Kriszta, nagyon-nagyon köszönöm! Annyira szép lett az elrendezése, és olyan ötletes a rajzolt hatású átalakítás a ceruzával!!!! :D

RAK for me by Kriszta

::: credits :::

Posted by Picasa

6 megjegyzés:

kreatívhit 2011. január 22. 8:17  

Ez 10/10-es! a Téma a fotó az egész oldal.Nagyon eltaláltad. Szép hétvégét nektek.

LaceE 2011. január 22. 9:44  

Wow. Ismét kihoztad magadból a maximumot. Gyönyörű oldalt készítettél :)

Rucola Designs 2011. január 22. 11:22  

Teljesen elolvadtam! Mesés! Én Loriet csak messziről csodálom, zseni vagy! :)

treza 2011. január 22. 15:54  

Lorie jó választás volt :)
Olyan szép, míves oldal lett; a kis masnival és a színes szél virággal meg kifejezetten térhatású. És a komment is megérne egy külön misét (üzenem Mörjikének)!

Bíró Ágnes 2011. január 23. 15:40  

Ide még csak most jutottam el. Eszti itt is nagyon köszönöm az oldalt. FB-on már írtam. Azóta kinyomtattam keretbe tettem és a falat díszíti. Nagyon tetszik az egész családnak. Nagyszülők is rendeltek belőle. :D
Szóval hálás köszönet. Igazán mákos vagyok, hogy már két besztis oldalam is van. :)

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP