Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

52 Inspiráció - 4. hét

>> 2011. január 27., csütörtök

És elkészültem a 4. heti duplaoldalammal is. Nagyon szeretem csinálni ezeket az oldalakat, de tény, hogy sokkal több időmet veszik igénybe, mint bármelyik másik oldalam. Nehéz kiválogatni a fotókat, és határt szabni annak, hogy milyen momentum kerüljön bele a leendő könyvünkbe, és melyik maradjon ki. Sok töprengés után végül ezeket választottam.


52 Inspirations 2011 by Sue Cummings and Vicki Stegall
{Basics}
{Week 3}
{Week 4}
A kommentek:


BETEGSÉG. Szerdán reggel Benikém nagyon leverten ébredt, kedvetlen volt, fájt a feje. Itthon tartottuk, és nemsokára be is lázasodott. Julcsika átérezte a pillanat fontoságát, és szolidaritott a bátyóval...
Benikének két napig volt 39 fokos láza, nem is nagyon tudtam lentebb vinni. Szegénykém csak feküdt az ágyban, de nagyon jól viselte. Amikor megkérdeztem tőle, hogy van, mozdulni is alig bírt, de láztól csillogó szemekkel, elhaló hangon felelte: 
„Már sokkal jobban érzem magam, anya...”


A SZABADBAN. Vasárnap végre már mindenki jól érezte magát és a nap is kisütött, úgyhogy kimentünk kicsit sétálni a térre. A gyerekek nagyon élvezték a régóta várt szabadságot, és áhítattal hintáztak a játszótéren. Sajnos elég erős szél fújt, így hamar véget kellett vetni a hirtelen rögtönzött „kirándulásnak”.
És mutatom a negyedik heti készletet:
available here @Oscraps

És a végére egy kérdés: érdekelne-e bárkit ezekből a fotókönyves oldalakból templét???? Nem tudom eldönteni ugyanis, hogy használhatóak lennének-e ezek másnak is, vagy túlságosan személyre szabottak. Ha bárkit is érdekel, elkészítem belőle a sablont... :)

Posted by Picasa

2 megjegyzés:

Pertine 2011. január 27. 18:01  

:) Engem pl. érdekelne a temple, imádom a finom kis árnyékocskáidat.. Mint ezeken az oldalakon. is.

A fotókezelésedet meg behoznám sok gyakorlással..

Timi 2011. január 27. 18:36  

Engem is érdekel!mert nagyon tetszenek.

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP