Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Elmaradásaim...

>> 2010. március 11., csütörtök

Kicsit besűrűsödött az életünk, így jócskán le vagyok maradva mindennel. Közben gyártom az oldalakat a háttérben, és van, amit feltöltöttem a galériába is, csak még a blogra nem jutottam el:

1. Collab. OUR BASIC ROOTS by Val C. Designs and EH Studios


Az oldalaim: egy örök szerelem képei - Benedek és Mamlila, most, és a kezdettekkor



2. LET IT BE by Gabs Art
available here @her store

Az oldalaim:

3. COUNTRY WARMTH by Stacy's Back Door Designs
available here @Digiridoo Scraps

Nehezen találtam meg az összhangot a készlettel, végső elkeseredésemben Janka galériájában inspirálódtam. És a végeredmény nem is lett rossz... :D Janka! Itt is köszönöm a csodás alkotásokat! :) És Timi! Neked is köszönöm a kritikát, ezzel lett teljes ez az oldal! :)
Az oldal a nagyszüleimről készült. Nagyon szerettem őket, és nagyon hiányoznak még mindig! Hálás vagyok a sorsnak, hogy ők voltak a nagyszüleim!

És van még pár gyönyörű készlet a tarsolyomban, amik a héten jelennek majd meg. Nagyon várom már, hogy megmutathassam az elkészült oldalaimat... :D

4 megjegyzés:

Rucola Designs 2010. március 11. 11:14  

Már hiányoztál! Egyik oldal szebb, mint a másik. :)

Margó 2010. március 11. 11:30  

Igen, nagyon hiányoztál!! A nagyszüleidről készült oldalban érzem a lelked is!:-)

T 2010. március 11. 19:04  

Eszti, csodásak mind!!!

Kriszta 2010. március 11. 22:04  

Már hiányoltalak. Mindegyik fantasztikus oldal lett.

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP