Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

ON THE ROAD by Timo Designs

>> 2010. június 9., szerda

Régen nem jelentkeztem, most viszont egy nagyon szép készletet mutatok meg nektek:

available here @SI

Az oldalam pedig (szr)Juditnak készült, gyönyörű lánykájáról, Petráról. Judit, fogadd szeretettel! :)

Mulletgod's Action: Vintage White

10 megjegyzés:

szrjudit 2010. június 9. 8:36  

Wooooooow, köszönöm Eszti, igazán gyönyörű és kifejező oldal, nagyon örülök neki!!!

LaceE 2010. június 9. 9:14  

Eszméletlen szép, naggggyon tetszik az oldal is meg amit a fotóval műveltél az is :)

Janka 2010. június 9. 10:20  
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Janka 2010. június 9. 10:21  

Jaj, bocs, az előbb én bénáztam el :D
szóval azt akartam írni, milyen szép lett, Petra pedig gyönyörű... Judit biztosan örülni fog neki :)

T 2010. június 9. 12:29  

wow, gyönyörűséges, kifejező oldal.

catalina stanescu 2010. június 9. 13:26  

me encantan sus trabajos!!

(your work - fantastic!)

alimenta 2010. június 9. 13:47  

Tökéletes amit a fotóval csináltál, csodaszép, letisztult, nagyon szeretem.

Rucola Designs 2010. június 9. 13:48  

Az előbbi én voltam. :)

Krisz 2010. június 9. 22:58  

Szép, letisztult oldal! :)

Noncsi 2010. június 12. 13:48  

Gyönyörű oldal lett! :) Az oldal elrendezése, a színvilága és a kiegészítők csodaszépek! A fotó átalakítása hihetetlenül tetszik, arra gondolok, hogy olyan színűre alakítottad amilyen az egész oldal színe.
Ha lesz egy kis időd, leírod, hogy ezt hogyan készítetted. Ilyen stílusú oldalt már én is szerettem volna készíteni, ha nem találok éppen megfelelő színvilágú fotót hozzá.
Olvastam, hogy nincs mostanában sok időd. Majd valamikor ráér!!! :)
Előre is köszi! ;)

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP