Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Hogyan készült - 35 dolog rólam

>> 2010. november 15., hétfő

Nagyon-nagyon köszönöm a sok kedves hozzászólást az előző bejegyzésemhez, el sem tudom mondani, hogy mennyire jól esett!!!! :)

Többen kérdeztétek, hogy hogyan készült a 35-ös alakban írt szöveg. :)

1.
Létrehoztam egy új fájlt és kiválasztottam egy olyan betűtípust, ami elég kövér ahhoz, hogy jól lehessen bele írni. Én a Berlin Sans FB Demi-t választottam, félkövérre (Bold) állítottam, és a karakterek közötti távolságot is lecsökkentettem (-60), mert azt akartam, hogy összeérjen kicsit a két szám:


2.
Elhelyeztem a papíron úgy a számot, ahogy a szöveget szeretném látni, nekem úgy tetszett, hogy kicsit ki is lógjon a képből. Ezután a Ctrl billentyűt nyomva tartva rákattintottam a réteg bélyegképére, ezzel kijelölte a számot. Majd a kijelölés eszközt kiválasztva, jobb egérklikk és kiválasztottam a Munkagörbe létrehozása-t.


3.
Kikapcsoltam a szám rétegét (a bélyegkép előtti szem ikonra kattintva), így már látszik a Munkagörbém. Kiválasztottam a Szöveg eszközt, és a kurzort a munkagörbe területére vittem. Amikor a kurzor képe megváltozott, belekattintottam, és már gépeltem is a szöveget. (Sajnos nem tudom lementeni a képernyőt a megváltozott kurzor képpel, de ha ráviszitek a munkagörbe területére, észre fogjátok venni... :D)

4 megjegyzés:

Pertine 2010. november 15. 21:01  

Hát ez csúcs! :) Én meg se mertem kérdezni, de nagyon örülök, hogy végül nem fedi lepel a trükköt! :) Köszi!

Rita(006) 2010. november 16. 0:33  

Szupiii! Közsönöm!
És tuuuuudom, hogy kaptál már millió és egy blog díjat, de valóban szeretettel „adom” Neked ezúttal én. Kérlek nézz be „hozzám”.

altalena 2010. november 16. 9:45  

Olyan jó, hogy ezt leírtad... nagyon tetszik ez a megoldás, azt hiszem én is fogok egy hasonlót csinálni... mert nagyon inspirált ez az oldal:))

Toni 2010. november 16. 23:00  

Kösziiiii! Tündér vagy!!!! Ki lesz próbálva!

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP