Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

2011. február 19.

>> 2011. február 19., szombat

Ma éjszaka végre megint sikerült alkotnom. :) És tegnap is. Szóval most két oldalt is hoztam, és reménykedem benne, hogy a hétvégén még lesz időm rá... :)


1.)
52 INSPIRATIONS 2011 - WEEK 7 by Sue Cummings

Egy tavaly decemberi fotóját találtam meg a gyerekeknek, amit nagyon szeretek. Julcsika kedvenc elfoglaltsága, hogy bemászik a lepedő alá, az neki a "bánya". És egyik reggel Beni is bebújt mellé, és együtt reggeliztek ott... :) Akkor készítettem róluk ezt a fotót:

52 Inspirations 2011 by Sue Cummings and Vicki Stegall
{Basics} and {Week Seven}

A készlet:
available here @Oscraps

2.)
PINK SPRING by Dido Designs

Alapvetően a pink nem tartozik a kedvenc színeim közé. De amikor Dia új készletét megláttam, na, az szerelem volt első látásra. Egyből az jutott eszembe, hogy ebből a készletből csakis esküvői oldalt csinálhatok... :) Most kivételesen egy olyan fotót választottam, amin egyedül vagyok, de a vers mindent elmond arról, hogy ez mégsem csak rólam szól... 

Pink Spring by Dido Designs
Distressed Elegance by C. Borgfeld

A vers:

Az út

Te elvittél magaddal az útra,
s csak néztük egymást álmodó szemekkel,
mint kútba néz, ki mélyre nézni mer és kezével krikszkrakszot rajzolgat a porba.

Szívem e sziget, kívüled lakatlan -
már Benned álmodik mintegy öntudatlan,
s mert lényed mindvégig szerettem,
bár olykor kőpadlóra hullt
a múlt mégis így lett törhetetlen.

Tudod, én hallgattalak, ha szóltál
s Veled moccantam - ha szótlan maradtál.
Míg a kormos ég háztetőnk felett
miként a bennünk növekvő remény
úgy lett mindegyre fényesebb -

Ha Isten engedi - megyek Veled tovább
patakok mentén, szélfútta réteken
tovább, tovább
át s majd túl ez életen,
mert bár vihar szaggatta és orkán dúlta
Te elvittél magaddal az Útra.

Nimród Laboda

A készlet:
available here @A5D

10 megjegyzés:

Unknown 2011. február 19. 1:52  

amazing, Eszter!! the first one - the cutest photo ever and the second one - I love how you created depth by placing those flowers behind the paper and what a lovely picture of you!!

Lululu 2011. február 19. 8:12  

Hű, Eszti! Munka mellett is mennyi energia! Mindkét oldalad szuper. Ha választani kell, a másodikra szavazok (a színei miatt elsősorban).

kreatívhit 2011. február 19. 8:59  

Eszter ismételten remekeltél. Mindkét oldal és a vers is nagyon el van találva.Szép hétvégét nektek.

ilgya 2011. február 19. 9:27  

Nagyon tetszenek!!!Olyan gyönyörűségesek!!!!

Janka 2011. február 19. 10:41  

gyönyörűszépek, nem is lehet róluk mást mondani. :)

evadraga 2011. február 19. 10:42  

Mennyire ismerős az éjszakai alkotás! :))
Gyönyörűek az oldalaid Eszti!!
A fotóid édesek, az esküvőis meg, nagyon hűha! ......gyönyörűszép menyasszony voltál! :)

Ágicza 2011. február 19. 11:04  

Mindkét oldalad gyönyörű lett, de a gyerkőcös nagyon szívdobogtató lett! Imádom! Kellemes hétvégét és jó alkotást:)

Rucola Designs 2011. február 19. 11:06  

Már megint megríkattál! Gyönyörű, megható oldalak!!!

Margó 2011. február 19. 21:22  

Megható, megérintő csoda mindkét oldalad!!!

Zs'Art 2011. február 20. 20:37  

Számomra a digitális oldalak annyira csodálandóak, merthogy én analfabéta vagyok hozzá. A Te oldalaid pedig különösen meghatóak... olyan művésziek, tartalmasak, sokat mondóak... Az esküvős oldalad egyszerűen gyönyörű! Órákig tudnám nézegetni. :)

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP