Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Mosolyogj rám, édes kisfiam

>> 2011. április 14., csütörtök

Úgy szeretem ezt a számot...! :) És annyira szeretem ezt a fotót Benikémről és Petiről. És végre sikerült oldalba is foglalnom, íme:



A készlet pedig:
available here @A5D

És ha tetszik az oldal, készítettem belőle egy QP-t is, amit letölthetsz Didó freebie blogjáról:


download here @Dido's freebie blog




10 megjegyzés:

Rucola Designs 2011. április 14. 23:31  

ÓÓÓÓ, mennyire gyönyörű! :)

ilgya 2011. április 14. 23:31  

Ez valami gyönyörűséges!!! Ezt a számot hallva mindig elérzékenyülök,de így ezzel a képpel telitalálat!!!! NAgyon nagyon szép!!!!!!

Toni 2011. április 15. 7:40  

Szívbemarkolóan szép!

Annamari 2011. április 15. 7:42  

Én is nagyon szeretem ezt a számot!!! :)
Micsoda fotó!!! Gyönyörű az egész oldal!

evadraga 2011. április 15. 8:27  

Olyan sok érzés van ebben az oldalban, elhiszem, hogy nagyon szereted ezt a fotót! :) Apa, az ő pici kisfiával. :D
Gyönyörű oldal, „beszteris”, finom díszítéssel!!!!!! :)
Olyan klassz, hogy sűrűn jössz új oldalakkal! :D

Baba 2011. április 15. 9:54  

Telitalálat,nagyon klassz oldalt állítottál össze:)

kreatívhit 2011. április 15. 15:10  

Ez is egy pompás oldalad lett.

Krisz 2011. április 15. 22:31  

Gyönyörű oldal! A számot én is imádom! :)

DesignByNettis 2011. április 16. 10:41  

THANX for sharing your talent with us....
HUGGGGGS from Sweden and NETTIS

Toni 2011. április 27. 23:00  

Ezt a dalt azóta értem csak igazán, mióta nekem is van édes kis fiam! Köszönöm a lehelet finom szépséget a dal mellé!

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP