Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Szeress...!

>> 2011. augusztus 2., kedd

Péntek éjszaka sikerült alkotnom Szabi ma megjelent fantasztikus készletével. Beleszerettem a színeibe, és nem csalódtam, amikor kicsomagoltam a készletet. Aztán megláttam ezt a wa-t, és eszembe jutott Beni fotója, amit a Margitszigeten készítettem. Elfáradt, és elege volt a világból. 



A készlet:

available here @Catscrap

Érdemes feliratkozni Szabi hírlevelére, és a készlet akciósan lehet a tiétek.

Posted by Picasa

6 megjegyzés:

Rucola Designs 2011. augusztus 2. 23:27  

Csodás alkotás, imádom!

kreatívhit 2011. augusztus 3. 8:56  

Pompás az oldalad és a készlet is valóban tetszetős.

T 2011. augusztus 3. 9:30  

Valóban csodás alkotás...:D:D:D

Soco 2011. augusztus 3. 10:16  

What a beautiful page Eszter!

Ella 2011. augusztus 3. 17:43  

once again, you do marvelous...

altalena 2011. augusztus 4. 7:59  

Jajj de fáradt a dárga!!! El is hiszem, hogy beleszerettél a készletbe, gyönyörű lett belőle az oldalad!:)

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP