Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

aA - előzetes

>> 2011. szeptember 1., csütörtök

Anna boltja holnap nyitja meg kapuit az Oscraps-en. A blogján már kitette új készletének előnézetijét, és CT-oldalakat. Holnap én is mutatom az enyémet, nemrég készültem el vele. Addig is, ha szeretnétek megnyerni a készletet, látogassatok el Anna blogjára, és válaszoljatok az alábbi kérdésre.


What AnnaProduct have you missed most over the past month?


Sok szerencsét! :)

3 megjegyzés:

evadraga 2011. szeptember 1. 8:29  

Eszti, megnéztem a CT oldalakat, és a tiédtől lehet valóban elájulni!!!! Fantasztikusan szépet alkottál, annyira, annyira tetszik!! :-)
Oltári jó vagy! :-DD

Rucola Designs 2011. szeptember 1. 10:41  

Én is megnéztem és ájultam! Gratula!!!!

Réka 2011. szeptember 1. 17:44  

WOW, tényleg a tied a legszebb. :)

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP