Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Time flies... - wordart freebie

>> 2011. október 9., vasárnap

Állandó időzavarral küzdök: család - munka - tanulás - szabadidő. Gondolom, nem vagyok ezzel egyedül. Ezért is örültem, amikor rátaláltam erre az idézetre:
The bad news is time flies. The good news is you're the pilot. (Michael Altshuler)
A rossz hír, hogy repül az idő. A jó hír, hogy te vagy a pilóta.
Készítettem is gyorsan egy kártyát belőle, jól esett:

::: credits :::

Az idézetből pedig készítettem egy wordart freebie-t:




9 megjegyzés:

Réka 2011. október 9. 16:56  

Nagyon klassz! Én is gyorsan lementettem. Köszönjük!

Annamari 2011. október 9. 21:20  

Köszi Eszti, letöltöttem! Nagyon tetszik ez az idézet! :)

Névtelen,  2011. október 10. 0:02  

Just a quick note to let you know that a link to this post will be placed on CraftCrave in the DigiFree category today [09 Oct 09:00pm GMT]. Thanks, Maria

Soco 2011. október 10. 8:41  

Wow! I saw you pinned it yesterday and I repinned it because I loved it!!! Thank you Eszter!!!

T 2011. október 10. 9:36  

Kösziiiiiiiii. És jó lenne egy időgép mi???? hiányzol...:( pusz.

kreatívhit 2011. október 10. 11:51  

Időm zéró de tuti viszem valamikor.
Köszi. Ja és klassz a kártya :)

CBH 2011. október 10. 15:31  

Thank you so much for this post. I want to let you know that I posted a link to your blog in CBH Digital Scrapbooking Freebies, under the Page 8 post on Oct. 10, 2011. Thanks again.

Margó 2011. október 12. 16:28  

Csodás a kártya! ... és végre ezt a WA-dat vihetem, mert a blogodról sikerül letöltenem - köszönöm!

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP