Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Változás

>> 2011. november 11., péntek

Van, amikor ideje van a változásnak. Akkor is, ha az ember szereti az adott állapotot. De aztán jön valami újabb feladat, és át kell strukturálni a szabadidőt. Így vagyok most én is: angolt kell tanulnom, és ez felemészti a szabadidőm jelentős részét.
Ezért azt kértem Gigitől, hogy szüntesse meg a KCS-tagságomat az sb.hu-n. Szeretném kihangsúlyozni, hogy a döntésem mögött semmilyen más indok nem áll, mint az, hogy egyszerűen nincs időm aktívan részt venni a kihívásokban, játékokban. Gigi felajánlotta, hogy nyugodtan maradjak a kreatív csapat tagja, csak a háttérbe vonulok időlegesen, amit a többiek is támogattam (és itt is nagyon köszönöm mindenkinek!), de (szerencsére)sajnos úgy működöm, hogy amíg a nevem mellett ott szerepel a titulus, addig kötelességemnek érzem, hogy aktívan részt vegyek mindenben, és stresszel, ha ez mégsem sikerül.
Természetesen ez nem azt jelenti, hogy eltűnök. A galériában továbbra is jelen leszek, és technikai dolgokban is segítek Giginek, ezért abban egyeztünk meg, hogy szerkesztőségi tag-ként leszek jelen. 

És ha már változás, készítettem egy oldalt is: az idézet a Pinterest-ről származik, és kedvem volt kicsit "rajzolgatni" PS-ben. Nem is tudom, hogy nevezhető-e ez sb-oldalnak, inkább csak játék és kísérletezgetés...

TAMI MILLER: Moments With You, Imagine The Possibilities

És ha tetszik a wa, innen letöltheted.




11 megjegyzés:

Névtelen,  2011. november 11. 9:23  

Sajnálom, hogy kilépsz a KCS-ből :( mert imádtam a kihívásaidat! Remélem, gyorsan megy az angol és újrajössz a szuper feladataiddal. De megértem a döntésed, nálunk a férjem nyűvi most az angolt ezerrel...
Az oldalad pedig sztem csodálatos, és köszi a klassz freebiet!!!

Budaházi Brigitta 2011. november 11. 9:31  

Elég nehéz írnom nyilvánosan, hiszen személyesen már mindent megbeszéltünk szépen rendben. Nagyon sok mindent köszönhet a Scrapbook.hu közössége, Kreatív Csapata, de elsősorban én, a honlap gazdája Neked. A kihívások, inspirációs alkotások, a cikkek és a sok-sok freebie, amit készítettél, mind ennek bizonyítékai. Köszönöm, Eszti, hogy a Csapatunk része voltál.

Hiányozni fogsz nagyon, és közben mégsem, hiszen, tudom, hogy maradsz. Másképp, de ott leszel velünk, és ez olyan jó.

Személyesen annyit tennék még hozzá, örülök, hogy a barátságunk abszolút elbírja, sőt valamiképp támogatja is ezt a döntésedet - és aki érti, érti. Az angolozáshoz és minden máshoz is nagyon sok sikert kívánok, barátsággal, mint eddig.

Kata 2011. november 11. 10:06  

Én is nagyon szerettem az elgondolkodtató kihívásaidat és a hozzájuk tartozó tökéletesen gyönyörű idézeteidet! Megértem a döntésedet, az aktivitásod (komoly munka és pici gyerekek mellett) eddig is őszintén csodáltam. Sok sikert az angolozáshoz és jól tetted, hogy nyitva hagytad azt a kaput, biztosan lesz majd időd egyszer megint és visszatérhetsz :)

Rucola Designs 2011. november 11. 10:22  

Esztikém, megértelek. Az ember vagy maximumon pörög, vagy sehogy. Remélem, hamarosan egy újabb változásnak lehetünk tanúi, addig is sok sikert! :)

Ella 2011. november 11. 13:58  

thanks a lot, as usual your pages are fantastic !

Gólya 2011. november 11. 21:18  

Nem is tudod, mennyire szíven talált az első pár mondatod és a wa is. Most mindez rám is különösen igaz. Neked jó angolozást (bárcsak én is elszánnám már magam), és köszi a sok szépet és jót, amit eddig is kaptam/tunk Tőled!

Névtelen,  2011. november 11. 22:52  

Just a quick note to let you know that a link to this post will be placed on CraftCrave in the DigiFree category today [12 Nov 02:00am GMT]. Thanks, Maria

Névtelen,  2011. november 12. 18:06  

Awesome word art
thank you so much for sharing

Deb Rymer 2011. november 13. 18:13  

Eszter - I LOVE this saying and you have put it in type SO beautifully. Also love the layout you made with it!

Donna 2011. november 17. 13:21  

Thank you, Eszter! Love your wonderful style in your pages. Thanks for the word art and inspiration.
Donna

Janka 2011. november 17. 17:56  

Én is sajnálom nagyon, de megértem. Jó, hogy közöttünk maradsz :)
meg az is, hogy nem tűnsz el.

Az angolhoz meg hajrá!!!

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP