Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Anna Aspnes az sb.hu-n, ...

>> 2012. április 18., szerda

..., én meg Anna blogján.

Az sb.hu-n most jelent meg egy interjú Annával, olvassátok el, nagyon érdekes:

a kép linkelve

És teljesen véletlenül pont most tette fel Anna a blogjára azt a tutorialt, amit én írtam a valósághű árnyékokról... :)
Tutorial | Realistic Drop Shadows


 
És ma megint akciós készletek Annánál, ne feledjétek!

itt lesz elérhető majd valamikor a nap folyamán

4 megjegyzés:

evadraga 2012. április 18. 15:14  

Most megint végiggyönyörködtem a blogodat Eszti! :)
Annával a riport nagyszerű, pont ilyen elementárisnak képzeltem el Őt. :)
Szóval, gyönyörűek a munkáid, imádom mindet, akár átlépsz más stílusba, akár nem. :D

Janka 2012. április 18. 16:26  

Tök jó lett a kis leckéd :)

Margó 2012. április 21. 1:50  

Nem tudok betelni Julcsikáékkal, hogy milyen nagyok lettek. Imádom a fotóikat. Mindig elücsörgök kicsit előttük. Mindhárom oldal nagyon gyönyörű. (A sablonnal oldalkészítés nekem sem megy. Ha bele is kezdek, a végére már szinte semmi sincs az elrendezésben a sablonból:-)))
Nektek is egészséges - szép hétvégét kívánok, Esztikém!

Margó 2012. április 21. 1:52  

Olvastam, és nagyon szuper a tutorialod Anna blogján!:-)Gratulálok ahhoz és a cikkhez is!!

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP