Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Elmaradásban...

>> 2012. május 22., kedd

... van megint a blogom, nem is magyarázkodom... :)

Először is hoztam egy újabb tutorial-t Anna blogján. Phylis-nek (whatnext) nagyon megtetszett az egyik utóbbi oldalamon, ahogy felhasználtam Anna fantasztikus új akril betűkészletét, úgyhogy leírtam, hogyan is csináltam. Ha érdekel benneteket is, megnézhetitek Anna blogján:

Tutorial | Working with Transparent Elements
Ha esetleg bármi nehezen emészthető ezzel kapcsolatban, keressetek nyugodtan, szívesen válaszolok!

És ha már itt tartunk, akkor mutatom a hozzá tartozó oldalt is:

::: credits :::
Ezt az oldalt egyben cewe kihívásra készítettem, a feladat az volt, hogy egy Dan Millman idézetnek kellett szerepelnie az oldalon.

Aztán készült egy oldalt kisJuliskámról is, amint épp gyönyörű királylány - személyiségét tekintve mindig, frizuráját tekintve egyelőre csak ezen alkalommal... A fotót a PostWorkShop programmal manipuláltam, amit nagyon szeretek, csak sajnos a gépem már annyira veterán a szakmában, hogy egy-egy filter lefuttatása tíz percekig tartott. Így végül az eredmény ilyen lett:

::: credits :::
photo editing with PostWorkShop
És még réges-régen készítettem egy oldalt Didó Kép egymásnak kihívására is Áginak (nessita).

::: credits :::
photo editing with PostworkShop
További szép hetet kívánok mindenkinek ezen a gyönyörű napon (na jó, az időjárást tekintve nem az, de láttátok már, milyen névnap van ma...?!)
Eszti

3 megjegyzés:

Rucola Designs 2012. május 22. 14:42  

Tündérszép oldalak, Esztikém!

Katie 2012. május 23. 10:37  

Gyönyörűek az oldalak, imádom azt a kis zöldes színvilágot a 'Love' oldalon. És annyira szeretem olvasni a tutorialjaidat, annyi mindent lehet tanulni belőle. Remélem még abból is készül sok ;)

evadraga 2012. május 23. 17:18  

Ezekért a finom oldalakért és a tudás-átadásodért is imádok hozzád járni! Annyira inspirálóak!
Szuper és nagyon érdekes az üvegbetűs tutoriál, holnap ki is próbálom! :) Köszönet érte!

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP