Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Új oldalak és egy "tutorial"

>> 2012. május 8., kedd

Kezdem akkor a másodikkal:

Amikor elkészítettem ViVre oldalának MakeOver-ét, Ellen (kentrabay) kérdezte, hogy esetleg készítenék-e egy leírást arról, hogyan készült az oldal. A hosszú hétvégén meg is csináltam, és most Anna fel is tette a blogjára. Ha érdekel benneteket, akkor a linkre kattintva el tudjátok olvasni.

Layout Deconstructed No. 8 on Anna's blog

És akkor jöjjenek az új oldalak. Az iNSD alkalmával sikerült bevásárolgatnom, többek között Vinnie csodaszép új készletét is. Alapból nagyon szeretem az ő készleteit, de ez most méginkább a szívembe lopta magát egyből, ahogy megláttam, szóval meg is vettem gyorsan. Aztán megláttam Szabi és Zita csodaszép oldalait vele, és alig vártam, hogy végre hozzájussak én is.
Elkezdtem hozzá egy fotót keresni magamról, és akkor bukkantam rá erre a "gyöngyszemre" - Peti készítette rólunk a Margitszigeten, és annyira beszédes és sokat mond az életünkről, hogy maradtam is ennél. És akkor mutatom is az oldalt:

credit: Vinnie Pearce - Pieces Of Me IV.
És itt egy másik fotó, ami szintén régóta vár már arra, hogy oldalra kerüljön - márciusban voltunk a gyerekekkel az állatkertben, és ott készült ez a fotó Benikémről. Az oldalhoz Bee gyönyörű készletét használtam - és még annyi lehetőség rejlik ebben a készletben (bárcsak lenne több időm...!).

credit: Beedeesign - Clean and Simple

5 megjegyzés:

evadraga 2012. május 8. 14:38  

Az a bárányos oldalad ... Imádtam mikor szemem elé került! :)) Köszönöm a tutoriált róla! Mindig szeretem nézni, hogy hogyan dolgozol.

Azt még ennél is jobban szeretem, mikor egy olyan készletből dolgozol, ami nekem is a rendelkezésemre áll. Ugyanis Te olyan különleges és csodás oldalakat hozol ki belőle, hogy eláll a lélegzetem. Most, ennél a fotócsíkokból összeállított oldaladnál is!
Köszönöm az élményeket! :)

kreatívhit 2012. május 8. 14:45  

Ahogy nézegetem ezeket a klassz kis oldalakat egyre inkább látom hogy az oldalak szövegezése nekem még mindig mennyire gyerekcipőben jár.Valahogy rá kéne éreznem már.

Rucola Designs 2012. május 8. 14:48  

Váuuuu!!!! Tökéletes alkotások megint!

Margó 2012. május 10. 0:14  

Nagyon örültem a tutorialnak, de jó is lenne rendszeresen ilyeneket látni Tőled!! ... és Beedee készlete (ez is) hihetetlenül inspiráló, gyönyörű az oldalad! ... és a másik kettő is:-)))

ziti 2012. május 10. 14:20  

nagyon köszönöm, hogy említésre érdemes oldalnak találtad a Vinni készletéhez készült oldalam. nagyon tetszik, amit kihoztál a pieces of me IV. készletből. és az a fotó! valóban nagyon sokatmondó, ahogyan a gyermekeid takarásában boldogan mosolyogsz.

olyan jól sikerült az állatkertes oldalad is ezekkel a fotócsíkokkal, hogy én csak tátom a szám, és azon gondolkozom, hogy én mikor tudom majd ilyen frappánsan használi a készletben lévő elemeket.

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP