Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Az első félév

>> 2009. június 17., szerda



CEWE 6. heti kihívásra készült kép: a feladat a megadott színek használata volt. Első ránézésre nem álltak hozzám túl közel ezek a színek, de a végére nagyon megszerettem őket.
Julcsika épp a leterített takarón játszott, rajta a kedvenc IKEA-s huzat. Gyorsan lefényképeztem, hogy felhasználjam a háttérnél. De aztán ahogy alakítgattam, rájöttem, hogy túlságosan hangsúlyos ez a minta, így végül keret lett belőle.
Pont hat nagyobb kör volt benne, így adta magát, hogy a rég tervezett első félévből készüljön a kép. A háttérhez és a "kapcsoló"-virágokhoz ecsetet használtam.
Betűtípusok: dátumok - Jayne, számok - Goudy Stout, cím - Vladimir Script.


Posted by Picasa

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP