Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Marina-part

>> 2009. június 22., hétfő



Annyira megtetszettek Krissz duplaoldalas munkái, és olyan sok fotót választottam ki ehhez a képhez, hogy én is belevágtam a fejszém egy ilyen képbe. Nem messze tőlünk, a Duna-parton van egy nagyon jó kis játszótér, ahol mindig felfrissül (na meg persze jól elfárad...) az egész család.
Leírás:
A középső - képeket összekapcsoló - fotót a CEWE oldalán található leírás alapján csináltam (Grafika fotóból). A kép határvonalát tompítottam kicsit Grunge_By_HENDA ecsettel.
A homokos háttér saját fotó - természetesen a helyszínen készült... :) -, és Fresh_Foliage_HighRes001 ecsettel van megoldva a széle. A vizes háttér ecsettel (Waterfoam_Brushes_by_Offering) készült.
A wordart (refreshing), a képkeretek és a papír az SG_Refresh2 kitből valók (a kereteket én csináltam az egyik papírszélből).
Betűtípusok: cím - Blomster, leírás - CygnetRound, levelek - Pristina.
A levelek szövege:
Julcsikám!
Te itt ismerkedsz a homokkal. Apa már gyakorlottan csak a lábadat teszi bele, mert előző nap elkövette a hibát, hogy kézzel is nyúlkálhattál. Majd amikor a szádba akartad venni és megtiltotta, hatalmas kiabálás lett belőle. Persze mindenki úgy nézett ránk, mintha gyerek-bántalmazók lennénk, és hiába is magyaráztuk volna, hogy semmi nem történt, csak neked ilyen a vérmérsékleted: egyből a magas cé-n kezded, és nincs vége addig, amíg te úgy nem gondolod... Így csak csendben esedeztünk bocsánatodért, és reménykedtünk benne, hogy a gyermekvédelmisek nem érnek a helyszínre, amíg ott vagyunk...

Benikém!
Te pedig elmélyülten sarazol. A játszótér mellett van egy kút, onnan hordjátok apával a vizet. Szigorúan mezítláb, a gyeptéglán futva. Aztán akkurátusan kiöntöd, megkevergeted, és addig gereblyézed ki belőle a vizet, amíg fel nem issza az egészet. És indulhat ismét a menet. Pihenésképp azért fel-felmászol a hajóra, te vagy a hajóskapitány, és általában a Margitszigetre mégy. De aztán folytatod a sarazást. Azt persze nem nagyon szereted, ha a kezeden kívül más is koszos lesz, nem is értem, hogy lehetsz ilyen „tiszta” gyerek...
És hazafelé néha még egy gömb fagyi is belefér. Természetesen eper...

Posted by Picasa

4 megjegyzés:

Kata 2009. június 23. 9:14  

Gyönyörűséges lett! Nagyon tetszik a rajzos háttér az oldalaidon!

csuti 2009. június 23. 12:56  

Csodálatos lett! A kommentár is nagyon tetszik, és a háttér elképesztően jól ki van dolgozva.

altalena 2009. június 23. 21:29  

... hát én is csak azt tudom mondani, hogy csodálatos lett! Én is szeretnék neked átadni egy ajándékot, amit a blogomon megtalálsz:D

Klári 2009. június 23. 21:53  

Nagyon tetszett már a Cewe kihiváson is, jól végigböngésztem, a szöveg meg egyszerüen lenyügözött.
Kukkants be a blogomba, vár egy meglepi!

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP