Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Mosoly a múltból

>> 2009. július 29., szerda



A Cewe 11. heti kihívására készült a kép. Téma a PS Color Halftone szűrője volt. Ami nekem nem tetszik, így ahogy elolvastam a kiírást, rögtön meg is állapítottam, hogy most nem csinálok rá képet. Aztán csak motoszkált a fejemben a dolog, és úgy döntöttem, hogy ha ennyire idegenkedem tőle, akkor jobb lesz kicsit megismerkedni vele. És beugrott egy egyetemi képem, amit nagyon szeretek, de annyira életlen lett, hogy nem igazán volt élvezhető. És ezzel a szűrővel sikerült "megmentenem"! :) Aztán már csak a többi képet kellett kiválasztanom hozzá.
A háttér saját készítésű, egy PS tutorial alapján készült. Eredetileg sárga volt, de valahogy nem illett a kép hangulatához, így végül a lilánál maradtam. Ami először furcsa volt számomra, sok színt kipróbáltam, de végül mindig ehhez tértem vissza. Pedig nem tartozik ez sem a kedvenceim közé - ez már csak egy ilyen kép... :) Aztán utánaolvastam a lila szín szimbolikájának, és kiderült, hogy jelenthet nosztalgiát is.
Ecset: Vector_Flower_Brushes_II_by_Yasny_chan.

Posted by Picasa

3 megjegyzés:

LaceE 2009. július 29. 23:57  

Ahhoz képest, hogy sem a technika, sem a lila nem tetszik szerintem szuper jó oldal lett :)

eagleszem 2009. július 30. 11:54  

Nekem viszont nagyon tetszel így lilán:D

altalena 2009. július 31. 8:21  

Hű ez csúcs lett, nagyon tetszik:) Ez most egy próba üzi is egyben:D

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP