Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

You are so beautiful - scraplift Klárinak

>> 2009. augusztus 25., kedd



krissz - sablon
rainbow - vintage summer
FanetteDesign_WaitForTheSunrise
SP ~ Vintage Florals
betűtípusok: Ten Ton Ballyho... és CK_Alis_Hand_Of...


A Cewe eheti kihívásán egy képet kellett liftelni. Amikor megláttam az eredeti képet, két dolog jutott egyből eszembe: Klári fényképe, és (rainbow)Kata gyönyörű vintage papírjai. És ez lett a végeredmény. Remélem, tetszeni fog Klárinak!
Posted by Picasa

3 megjegyzés:

Klári 2009. augusztus 25. 15:57  

Eszter! Itt is nagyon köszönöm neked ezt a csodás oldalt!
Irigyellek, hogy ilyen könnyedén kezeled a PS-t. Nekem is megvan az a könyv, ami az előző bejegyzésedben szerepel, de nem sokra megyek vele, mert angolul nem tudok, és állandóan belekeveredek a szakkifejezésekbe. Sokszor a legalapvetőbb szavakat sem értem. Már ott kezdődik, hogy a rétegezésnél borzasztóan zavar, hogy nem látom egyszerre az egészet, mindig el kell képzelni, hogy mi van alatta. Ááá, sosem fogom megtanulni, fiatalabb fej kéne hozzá. Vagy be kéne zárkózni a könyvvel meg a számitógéppel egy hétig egy szobába és minden zavaró tényezőt kizárni.

Na, bocs, hogy ennyit nyavalyogtam!

Kata 2009. augusztus 28. 8:27  

Gyönyörű oldal! Köszönöm, hogy felhaszáltad a papíromat :)

szrjudit 2009. szeptember 3. 0:47  

Gyönyörű ez az oldalad is, és ehhez se írtam, na megyek, megnézem mostmár miket hagytam ki!!! :D

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP