Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Blogjáték - mit olvasok most

>> 2009. augusztus 23., vasárnap

Egy hétig PS-megvonásban volt részem, és internetet is csak néha-néha láttam. És közben nagyon sokan hívtatok játékra (a jelenleg általunk olvasott könyv 161. oldalának 5. mondatát kell bemásolni). Altalena, Szrjudit, Icka, Giny, Eagleszem! Végre ideértem, hogy válaszoljak... :)
Imádok olvasni, régen rengeteget olvastam. Beni mellett már kevesebb időm maradt, és főleg gyermeklélektani könyveket forgattam (mindig is érdekelt a pszichológia, elvált szülők gyermekeként, egy sikertelen házzaság után, volt mit alakítgatnom magamon... :) De meglett az eredmény: boldog házasság, két gyerekkel...).
Amióta Julcsika megszületett, még kevesebb időm van. Persze könyvek vannak az életemben, folyamatosan forgatok hármat, három különböző műfajban. De mindhárom megérdemli, hogy megemlítsem ebben a játékban:
Bruno Bettelheim: Az elég jó szülő

Scott Kelby: Photoshop digitális fotósoknak


Hankiss János: Hajnali három

De most egy hetet anyukámnál töltöttünk, és habár a férjem a teraszt csempézte, és nem feltétlenül a pihenésről szólt ez a hét, azért sikerült végre időt szakítanom az olvasásra. És hogy mit is olvastam?! Robert Merlétől a Mesterségem a halál c. könyvet. Nem épp egy könnyű nyári limonádé, de már nagyon ki voltam éhezve valami nehezebben emészthető irodalomra. :)

És az idézet: 161. oldal 5. mondat
"És Schraderra hunyorított."

És az én választottjaim: Tinci, (rainbow)Kata, Csuti, Lacee, és Szotyi08.

1 megjegyzés:

eagleszem 2009. augusztus 24. 12:13  

Én is imádom Merle-t! Az egész francia história regényfolyam megvan tőle.

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP