Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Scraplift - Damayanti Time to Sleep

>> 2009. augusztus 15., szombat

Eredetileg Beniről akartam egyedül oldalt csinálni, de aztán megszületett ez a kép róluk, kettőjükről, és így közös kép lett. (De mindenképp csinálok majd Beniről is oldalt...)

Itt az eredeti szépség: Damayanti - Time to Sleep



És itt az enyém. Ezzel már elégedettebb vagyok, bár még mindig nem az igazi. Hiába, ez nem teljesen az én stílusom. De nagyon sokat tanultam belőle.


alapvetően WonderoftheMoon-KittyDesigns,
ami nem:
varrott levél: SP ~ Harvest Spice
virág: jd_greatesthitsvol1addon
kastély: Kubivet My Little Princess
gyöngyök: Kawouette_princessstory_partie2

A Beni, Juci felirat Danzin betűtípusból készült, ill. van két idézet Valentina JF-fel. Ezek csak eredeti méretben olvashatók, így leírom őket:
"Mosolygok, mert a testvérem vagy, és kacagok, mert nem tehetsz ellene semmit."
"Egy testvér megosztja veled a tegnap emlékeit, a ma örömeit és a holnap reményeit..."


Posted by Picasa

9 megjegyzés:

Osli 2009. augusztus 15. 15:50  

Ó milyen szép lett. Én is szemeztem ezzel az oldallal, de végül nem ezt választottam. Szerintem nagyon jól liftelted. Az idézet meg csodaszép. Annyira tele van szeretettel. szép munka

Judit 2009. augusztus 15. 16:40  

Gyönyörű oldal lett, a Tiéd szerintem vidámabb bájosabb!

szrjudit 2009. augusztus 15. 21:19  

Sokat lehet tanulni tényleg a liftelésből. Gyönyörű az eredeti oldal is, jó választás, pár Damayantival nehéz mellélőni ;), de a tiéd legalább olyan szép lett!!! Jövök ám mindig, nézem a képeidet, még ha nem is mindig írok, igyekszem majd gyakrabban tenni, mert te is mindig örömet okozol nekem a kedves kommentjeiddel, amiket ezúton is köszönök.

altalena 2009. augusztus 17. 22:38  

Nagyon szép ez az oldal is:) Közben szeretnélek meghívni egy játékra, kukk be hozzám:D

szrjudit 2009. augusztus 18. 14:47  

Én is kiváncsi lennék, éppen mit olvasol? Nézz be a blogomra!

Névtelen,  2009. augusztus 19. 10:18  

Szia! Segítséget szeretnék kérni hogyan kezdjek neki a képszerkesztésnek:) Köszönöm előre is! címem: kpostafiok kukac hotmail pont com

icka 2009. augusztus 20. 8:28  

Bár már megelőztek, én is hívlak az olvasós játékra a blogomon.

Giny 2009. augusztus 20. 16:37  

Csatlakoznék a többiekhez és én is meg szeretnélek hívni az olvasós játékra:)

eagleszem 2009. augusztus 23. 14:53  

És én is hívlak az olvasósra! :)

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP