Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Scraplift - Damayanti Purple rain...

>> 2009. augusztus 12., szerda

A blog4scrap-en indult egy kihívás, Damayanti képeit kell liftelni. Nagyon szépeket alkot, eddig nem ismertem, és nagyon örülök, hogy most már végignéztem a képeit. Már elkezdtem egyet, de azzal aztán nem jutottam még dűlőre, úgyhogy felfüggesztettem. Inkább nekiálltam ennek a gyönyörűségnek:



Damayanti: Purple rain...

Nagyon nehéz volt. Nem nagyon tudok pakolgatni szépen, és hiába volt előttem a minta, még így is sokat szöszmötöltem vele. Végül ez lett belőle. Remélem, hogy lesz még jobb is.



Vinnie_Pearce_Heart_Freebie_mini_kit
Zalinka-Dallien Sweet Magnolia
KimlaDesign_MaskaFreebie2
galiscrap_puretendresse
Kawouette_Princess Story

Természetesen nemsokára Beniről is készül egy oldal, szintén Damayanti ihletésében, de addig még alszom egyet... :)
Posted by Picasa

2 megjegyzés:

altalena 2009. augusztus 12. 5:51  

Ó milyen csodálatosan szép lett! Nagyon tetszik:) Ne felejtsd el a blog4scrap oldalára belinkelni az elérhetőséget...:) Puszi

Zsu 2009. augusztus 12. 10:00  

Szerintem nagyon szép oldal lett! És a blogod is tetszik, nem tudom, hogy maradt ki eddig... :)

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP