Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Papírok

>> 2009. augusztus 10., hétfő

Ahogy csináltam az előző képet, próbálgattam, hogy milyen háttér is lenne jó hozzá. És íme, itt a próbálkozásaim eredménye. (Persze mondanom sem kell, hogy nem ezeket használtam...) De egyszer még hátha jól jönnek. És valakinek hátha tetszik, és fel tudja használni.

4 papír, 3600x3600 px, 300 dpi



Letöltés / Download
Posted by Picasa

3 megjegyzés:

Névtelen,  2009. augusztus 10. 4:24  

Thank you! Your blog post will be advertised on the DigiFree Digital Scrapbooking Freebie search engine today (look for timestamp: 09 Aug [LA 07:00pm, NY 09:00pm] - 10 Aug [UK 02:00am, OZ 12:00pm] ).

Névtelen,  2009. augusztus 10. 18:21  

Thank you so much for this Freebie. I want to let you know that I posted a link to your blog in Creative Busy Hands Scrapbook Freebies Search List, under the Elements or Papers post on Aug. 10, 2009. Thanks again.

Névtelen,  2009. augusztus 11. 6:16  

thank u so very much for these great papers!!

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP